SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tygodnik Powszechny w grudniu ukaże się w nowym formacie

W grudniu Tygodnik Powszechny przejdzie gruntowne zmiany. Będzieukazywał się w nowym formacie i kolorze. Cel: sprzedawać 100 tys.egz.

Koncern medialny Grupa ITI, do którego należy 49 proc. udziałóww Tygodniku Powszechnym, katolickim piśmie społeczno-kulturalnym,pracuje razem z zespołem pisma nad nową formułą. W rozmowie z GPJan Wejchert, współwłaściciel Grupy ITI, ujawnił, że tytuł będzieukazywał się w bardziej poręcznym formacie i kolorze, podkreślając,że zmiany wprowadzane będą rozsądnie. Spowodować mają wzrostatrakcyjności tytułu wśród młodszych czytelników, także przezwprowadzenie nowych dziennikarskich nazwisk. Nowa formuła ruszyć maw ostatnim miesiącu tego roku.

- Chcemy, aby znalazł się w czołówce tygodników w Polsce.Osiągnięcie 50 tys., a z czasem 100 tys. sprzedanych egzemplarzytygodniowo w dwa lata to wynik realny. Myślę, że Tygodnik może byćteż rentowny. Reklama czy sponsoring będą dopuszczalne - powiedziałJan Wejchert.

Dodał, że pismo przeszło właśnie badania rynku, które pokazały,że jego rozpoznawalność sięga 58 proc.

- To bardzo wysoki wynik, który pokazuje, że tytuł ma ogromnypotencjał - podkreślił Jan Wejchert.

Koncern ITI kupił udziały w Tygodniku Powszechnym w kwietniutego roku. 51 proc. udziałów nadal należy do Fundacji TygodnikaPowszechnego. Średnia tygodniowa sprzedaż wynosi około 19-20 tys.egzemplarzy.

Dołącz do dyskusji: Tygodnik Powszechny w grudniu ukaże się w nowym formacie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl