SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tygodnik "Teleświat" bardziej luksusowy

Od wczoraj na rynku dostępny jest odnowiony "Teleświat"(Wydawnictwo Bauer). Zmieniła się makieta pisma oraz jegozawartość, w której pojawiły się m.in. felietony znanych osób.Wydawca podkreśla, że tytuł jest teraz najbardziej luksusowyspośród wszystkich tygodników telewizyjnych Bauera.

Wśród autorów, których teksty będzie można poczytać co tydzień wpiśmie znaleźli się: Grażyna Torbicka, Tomasz Raczek, Maciej Kurońoraz dziennikarze i satyrycy znani ze "Szkła kontaktowego":Grzegorz Miecugow, Tomasz Sianecki, Artur Andrus i Marek Przybylik,którzy będą pisać na zmianę.

Poza tym w odświeżonym "Teleświecie" znaleźć można ponad trzystarecenzji i opisów filmów zarówno telewizyjnych, jak i kinowych orazna DVD. Rozbudowano także rubryki dotyczące programówdokumentalnych, a zlikwidowano m.in. kolumny z plotkami. W piśmiezmieniono także układ listingu, zachowując jednocześnie liczbęprogramów.

Zmian w tygodniku dokonano w oparciu potrzeby czytelników, którezostały zanalizowane w trakcie badań marketingowych. Nadprzeobrażaniem tytułu czuwała nowa redaktor naczelna "Teleświata"Anna Dąb-Kostrzewska, która kieruje pismem od ponad miesiąca.

Po zmianach tytuł pozycjowany jest przez wydawcę jakoSuperPremium (dotychczas należał do segmentu Premium podobnie jak"Tele Tydzień" i "To & Owo") - "Teleświat" jest teraznajbardziej luksusowym z naszych tygodników telewizyjnych. Chcemyposzerzyć jego grupę odbiorców o czytelników dodatków z programemTV do dzienników - mówi nam Maciej Brzozowski, dyrektor PR wWydawnictwie Bauer.

Zmianom w "Teleświecie" towarzyszy kampania promocyjna. Obejmujeona stacje telewizyjne (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 24, TVN 7,National Geographic Channel, Discovery Channel, Ale Kino, AXN, ZoneEuropa, Hallmark i Kino Polska), internet (Interia.pl) oraz wtytuły prasowe Wydawnictwa Bauer. Twarzą kampanii jest TomaszRaczek. Za kreację odpowiada agencja reklamowa Market Share, a zazakup mediów - Mediaedge:CIA. Wydawca przeznaczy na promocję"Teleświata" do końca roku 3 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Tygodnik "Teleświat" bardziej luksusowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl