„Tylko Piłka” w salonach STS
Tygodnik „Tylko Piłka” będzie dostępny w salonach bukmacherskich STS w całej Polsce. W zamian redakcja czasopisma będzie przygotowywać komentarze do „Magazynu STS”.
„Tylko Piłka” będzie dostępna w 400 salonach bukmacherskich STS odwiedzanych miesięcznie przez ok. 800 tys. osób. Dodatkowo aktualności sportowe przygotowane przez redakcję tygodnika będą publikowane w systemie telewizyjnym w tych punktach.
Planowane są również wspólne akcje reklamowe, konkursy dla klientów STS i czytelników pisma „Tylko Piłka”, a także działania w serwisach społecznościowych. W związku z rozpoczęciem współpracy zorganizowany zostanie również konkurs, w którym główną nagrodą będzie samochód osobowy.
- Klienci STS to osoby, które są pasjonatami sportu, w szczególności zaś piłki nożnej, dlatego możliwość bezpośredniego dotarcia do tak dużej grupy docelowej z naszym tygodnikiem stanowi dla nas doskonałą okazję do promocji tytułu i zwiększania jego udziału w rynku - przekonuje Stanisław Wedler, prezes spółki wydającej „Tylko Piłkę”.
>>> Wedler i Ozon przejmują „Tylko Piłkę”
W ramach współpracy redakcja tygodnika będzie przygotowywać komentarze o wydarzeniach sportowych, które będą publikowane w „Magazynie STS” dostępnym w salonach STS. Ponadto „Tylko Piłka” będzie wspierać STS w zakresie promocji pozytywnego wizerunku stacjonarnych zakładów bukmacherskich.
Dołącz do dyskusji: „Tylko Piłka” w salonach STS