„Tylko taniec” stracił 360 tys. widzów. 26 mln zł z reklam
Czwartą serię talent-show Polsatu „Tylko taniec. Got to dance” oglądało o 360 tys. widzów mniej niż drugą odsłonę programu emitowaną rok temu. Produkcja dała stacji drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 26,19 mln zł.
Czwartą serię talent-show Polsatu „Tylko taniec. Got to dance”, emitowaną w piątki o godz. 20.00 (w okresie od 13 września do 22 listopada br.), oglądało średnio 2,26 mln widzów. Przełożyło się to na 15,24 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 14,97 proc. w grupie komercyjnej - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Dla porównania, drugą odsłonę widowiska, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało 2,62 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 17,65 proc. oraz 18,59 proc. udziału (więcej na ten temat).
"Tylko taniec" zapewnił Polsatowi pozycję wicelidera oglądalności rynku telewizyjnego. W czasie jego nadawania pierwsze miejsce zajęła TVP1, która emitowała wtedy „Sport”, „Pogodę”, „Volare”, „Popiełuszko. Wolność jest w nas”, „Marię z Nazaretu”, filmy fabularne oraz mecze piłki nożnej, co przełożyło się na 16,68 proc. udziału. Trzecia była TVP2 (gł. „Rodzinka.pl”; 13,09 proc.), a czwarta - TVN (filmy fabularne z cyklu „Superkino”; 12,15 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem była już jednak stacja TVN, a Polsat był drugi. Dalej uplasowały się: Dwójka oraz Jedynka.
Oglądalność „Tylko tańca 4” na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP1 | 2 470 379 | 16,68% | 13,15% |
Polsat - Tylko taniec 4 | 2 257 442 | 15,24% | 14,97% |
TVP2 | 1 938 126 | 13,09% | 13,68% |
TVN | 1 799 497 | 12,15% | 17,37% |
Wpływy reklamowe z czwartej edycji talent-show wyniosły 26,19 mln zł. W porównaniu do drugiej serii wzrosły one o 1,19 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Zwycięzcą czwartej serii "Tylko taniec. Got to dance" został Michał "Kaczorex" Kaczorowski. To on zdobył nagrodę główną w wysokości 100 tys. zł, pokonując w dogrywce parę rodzeństwa Katarzynę i Jakuba Pursa.
Telewizja Polsat zdecydowała, że będzie kontynuować emisję tanecznego widowiska. Kolejna edycja talent-show „Tylko taniec” trafi na antenę stacji wiosną przyszłego roku (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: „Tylko taniec” stracił 360 tys. widzów. 26 mln zł z reklam