Tylko 'Tina' zyskała
Duże spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet, swojewyniki poprawiła tylko 'Tina'.
Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasytygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w maju 2007 sprzedażogółem w wysokości 353 444 egzemplarzy wyprzedzając tym samympozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet.Oznacza to 3 procentowy wzrost w porównaniu do analogicznego okresuw 2006 r.
Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka"(Edipresse Polska) - 285 280 egz., na trzecim "Pani Domu" (AxelSpringer Polska) - 236 988 egz. a na czwartym miejscu "Naj" (G+JPolska) - 201 092 egz.
maj | ||||
ZKDP | 2007 | 2006 | ||
Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | |
Tina | 541975 | 353444 | 615888 | 343045 |
Przyjaciółka | 499817 | 285280 | 733192 | 416777 |
PaniDomu | 486952 | 236988 | 722802 | 349786 |
Naj | 461696 | 201092 | 584975 | 276733 |
2007 | ||||
maj | kwiecień | |||
Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | |
Tina | 541975 | 353444 | 554335 | 353887 |
Przyjaciółka | 499817 | 285280 | 528745 | 323757 |
Pani Domu | 486952 | 236988 | 551896 | 296906 |
Naj | 461696 | 201092 | 492830 | 262079 |
Dołącz do dyskusji: Tylko 'Tina' zyskała