Tyski Pociąg Świąteczny wyrusza w trasę
16 i 18 grudnia w Tychach i w Gdyni rozpocznie cztery kursy Tyski Pociąg Świąteczny. Marka piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) przygotowała dla zwycięzców trwającego konkursu trzy wagony atrakcji.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/Tyskie_Pociąg_2022-655.png)
Jak podaje Kompania Piwowarska, Tyski Pociąg Świąteczny jest pierwszą w Polsce kampanią korzystającą z infrastruktury kolejowej.
Podczas czterech przejazdów pociągu: dwóch na trasie Tychy-Sosnowiec-Tychy i dwóch na trasie Gdynia-Tczew-Gdynia laureaci konkursu zorganizowanego przez markę będą korzystać z atrakcji w wagonach: barowym, sportowym i koncertowym.
W programie przejazdów są m.in.: akustyczny występ Wiktora Dyduły, finalisty The Voice of Poland, nominowanego do Bursztynowego Słowika na Festiwalu Muzyki Polskiej w Sopocie, turnieje piłkarzyków oraz bar z unikatowym wnętrzem inspirowanym 400-letnią historią Tyskich Browarów Książęcych. Znakami rozpoznawczymi Tyskiego Pociągu Świątecznego są czerwone wagony i świetliste neony z hasłem „Przejdźmy na Ty ponad przedziałami”.
– Tyski Pociąg Świąteczny to jedyna w swoim rodzaju przestrzeń do przechodzenia na Ty. Zgodnie z platformą marki, celem wspólnej podróży jest doświadczanie bliskości, mimo różnic. Szerzymy ten przekaz w dosłownym i symbolicznym wymiarze – łącząc trasą pociągu południe z północą kraju. Mam nadzieję, że pasażerowie przeżyją z Tyskim chwile, które wspomina się latami – mówi o kampanii świątecznej Łukasz Kling, brand manager Tyskie.
Idea kampanii nawiązuje do przeprowadzonego przez markę Tyskie w 2019 r. pierwszego w Polsce eksperymentu społecznego - instalacji baru w windzie bloku na warszawskich Bielanach. Tyskie ponownie chce przypomnieć Polakom, że każde miejsce i sytuacja mogą zapoczątkować nowe znajomości i wspólne przeżycia.
By wygrać bilety na przejazd Tyskim Pociągiem Świątecznym wystarczy kupić Tyskie Gronie lub Tyskie Zero, zarejestrować paragon na stronie: www.tyskie.pl i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.
Za produkcję odpowiada TheProduction, konkursem zarządza agencja reklamowa Afekt, zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith, za kreację działań 360 odpowiada wiodąca agencja marki - Huta 19 im. Joachima Fersengelda.
Tyski Pociąg Świąteczny zadebiutował w zeszłorocznej kampanii marki. Pociąg odwiedził: Warszawę, Tychy, Poznań i niespodziewanie Żywiec. Dodatkowo jeden z żywieckich pubów otrzymał w prezencie beczkę świeżo uwarzonego piwa.
Dołącz do dyskusji: Tyski Pociąg Świąteczny wyrusza w trasę