SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tyskie z królami zaprasza do loterii z gotówką do wygrania

Tyskie (Kompania Piwowarska) rusza z loterią konsumencką z gotówką do wygrania. Aktywację wspiera kampania reklamowa.

Tyskie rusza z kampanią w której występują królowie: Kazimierz, Bolesław i Władysław. Głównym punktem kampanii jest loteria, w której konsumenci mogą wygrać gotówkę.  

Marka Tyskie rozpoczęła aktywację konsumencką. Tyskie w przewrotny sposób zachęca do nawiązania bliższych relacji z polskimi królami i wygrania gotówki. Pokazuje, że spotkania towarzyskie stają się idealnym momentem do pojawienia się zaskakującego gościa, który przynosi natychmiastową wygraną. Ten dwuznaczny koncept promocji obrazuje spot reklamowy.

Zobacz: Tyskie w nowej kampanii daje nadzieję na normalność

Królowie zapraszają do loterii Tyskiego

Jak podkreśla firma, wybór historycznych postaci jest nieprzypadkowy. Każda z nich prezentuje określoną kwotę. Bolesław Chrobry przynosi wygraną o wartości 20 zł, Kazimierz Wielki zasila kwotą 50 zł, a spotkanie Władysława Jagiełły jest warte 100 zł.  

Konsument, który chce wziąć udział w aktywacji, musi kupić promocyjne piwo Tyskie, sprawdzić informację znajdują się pod kapslem lub zawleczką i wpisać z niego kod na stronie marki i odebrać gotówkę bezpośrednio z bankomatu Euronet.  

Mechanika promocji Tyskiego Kompanii Piwowarskiej ma wyróżniać się na tle innych, w których można wymienić jedynie kapsle w wybranych sklepach - nie angażuje obsługi sklepów, a konsumentom umożliwia wygodny odbiór nagrody.  

Zobacz: Pociąg z Tyskim odwiedził Żywiec w akcji „Przejdźmy na Ty”

Głównym nośnikiem kampanii jest spot wideo, którego wersje 30 i 15 sekundowe będą emitowane w telewizji od 16 maja. Humorystyczny ton aktywacji mają podkreślać także działania digitalowe i non standard. Promocja ruszyła 4 maja i potrwa do 31 sierpnia br.

Spot reklamowy został wyreżyserowany przez duet Konqubinat (Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński). Za produkcję odpowiada Papaya Films, postprodukcję Televisor, dźwięk Juice. Realizacją działań reklamowych 360  zajęła się Huta 19 im. Joachima Fersengelda, zakupem mediów dom mediowy Zenith. Aktywację konsumencką prowadzi agencja Kropka Bordo, za design opakowań odpowiada Brand New Attitude.

Dołącz do dyskusji: Tyskie z królami zaprasza do loterii z gotówką do wygrania

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomek
Polscy królowie też byli alkoholikami?
0 0
odpowiedź
User
Radek
To jakaś lipa ! Nie można odebrać nagrody !
0 0
odpowiedź
User
Balek 76
Kupiłem 44 skrzynki piwa w żabce za 2992 zł. Ani jeden kapsel wygrany. W tamtym roku było nas mniej na imprezie i kupiłem 40 skrzynek. Łącznie w tamtym roku było 73 puszki piwa wygrane. Chłopaki mówią , że lipa ta promocja.
0 0
odpowiedź