Udany tydzień TVP1 i TVP2. Rekordowa widownia „M jak miłość”
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 26 stycznia do 1 lutego 2015 roku zwiększył się o 0,53 pkt. proc. do 12,62 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Z czwartej na drugą lokatę awansowała TVP2, której udział w analizowanym okresie poszedł do góry o 1,31 pkt. proc. i wyniósł 11,30 proc. Na ostatnią pozycję podium spadł Polsat, który tydzień wcześniej był drugi. Wynik tej stacji to 10,98 proc., po spadku o 0,60 pkt. proc. Natomiast z trzeciego na czwarte miejsce spadła TVP2 (10,06 proc.; w dół o 0,51 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV Puls (3,29 proc.; + 0,13 pkt. proc.), TV4 (3,05 proc.; + 0,02 pkt. proc.), Puls 2 (1,69 proc.; + 0,17 pkt. proc.), TVP Sport (1 proc.; + 0,46 pkt. proc.), Nickelodeon (0,82 proc.; + 0,06 pkt. proc.) i Eurosport (0,81 proc.; + 0,02 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 19.01 - 25.01.2015 r. | 26.01 - 01.02.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVP1 | 864 573 | 12,09% | 917 997 | 12,62% |
2 | TVP2 | 714 712 | 9,99% | 822 389 | 11,30% |
3 | Polsat | 828 113 | 11,58% | 799 024 | 10,98% |
4 | TVN | 756 332 | 10,57% | 731 814 | 10,06% |
5 | TV PULS | 226 200 | 3,16% | 239 618 | 3,29% |
6 | TVN7 | 234 602 | 3,28% | 235 959 | 3,24% |
7 | TV4 | 216 377 | 3,03% | 221 899 | 3,05% |
8 | TVP INFO | 204 447 | 2,86% | 199 554 | 2,74% |
9 | TVN24 | 208 314 | 2,91% | 199 388 | 2,74% |
10 | Puls 2 | 108 622 | 1,52% | 123 240 | 1,69% |
11 | Polsat2 | 113 749 | 1,59% | 105 631 | 1,45% |
12 | TTV - Twoja Telewizja | 101 201 | 1,41% | 101 033 | 1,39% |
13 | TVP Seriale | 88 758 | 1,24% | 93 037 | 1,28% |
14 | TV6 | 84 802 | 1,19% | 85 002 | 1,17% |
15 | TVP Rozrywka | 88 131 | 1,23% | 84 455 | 1,16% |
16 | TVP Sport | 38 334 | 0,54% | 72 603 | 1,00% |
17 | TVP Regionalna | 74 780 | 1,05% | 72 572 | 1,00% |
18 | Polsat News | 55 018 | 0,77% | 60 767 | 0,84% |
19 | Nickelodeon | 54 259 | 0,76% | 59 682 | 0,82% |
20 | Eurosport | 56 478 | 0,79% | 58 991 | 0,81% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,67 pkt. proc. do 13,03 proc. udziału. Druga lokata należała do TVN, którego udział zmniejszył się o 0,72 pkt. proc. do 11,73 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Dwójka - do góry o 1,65 pkt. proc. do 10,48 proc. udziału. Z kolei na czwartej lokacie sklasyfikowana została Jedynka (wzrost o 0,44 pkt. proc. do 8,58 proc.).
Wszyscy 16-49 | 19.01 - 25.01.2015 r. | 26.01 - 01.02.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 382 170 | 13,70% | 373 497 | 13,03% |
2 | TVN | 347 337 | 12,45% | 336 268 | 11,73% |
3 | TVP2 | 246 358 | 8,83% | 300 420 | 10,48% |
4 | TVP1 | 226 954 | 8,14% | 246 080 | 8,58% |
5 | TV PULS | 101 202 | 3,63% | 107 520 | 3,75% |
6 | TV4 | 94 041 | 3,37% | 102 295 | 3,57% |
7 | TVN7 | 86 116 | 3,09% | 83 995 | 2,93% |
8 | Puls 2 | 45 754 | 1,64% | 60 195 | 2,10% |
9 | TVN24 | 63 632 | 2,28% | 60 187 | 2,10% |
10 | TTV - Twoja Telewizja | 46 729 | 1,68% | 45 793 | 1,60% |
11 | TVP Seriale | 37 356 | 1,34% | 39 791 | 1,39% |
12 | TV6 | 38 447 | 1,38% | 38 578 | 1,35% |
13 | Polsat2 | 45 178 | 1,62% | 38 486 | 1,34% |
14 | Polo TV | 31 161 | 1,12% | 35 152 | 1,23% |
15 | Eska TV | 30 823 | 1,10% | 31 613 | 1,10% |
16 | TVP INFO | 28 993 | 1,04% | 29 576 | 1,03% |
17 | TVP Sport | 11 051 | 0,40% | 28 454 | 0,99% |
18 | TVP Rozrywka | 29 688 | 1,06% | 27 950 | 0,97% |
19 | Stopklatka | 27 748 | 0,99% | 24 850 | 0,87% |
20 | TVN Style | 25 661 | 0,92% | 24 701 | 0,86% |
1 2
Dołącz do dyskusji: Udany tydzień TVP1 i TVP2. Rekordowa widownia „M jak miłość”