Udany tydzień TVP2, TV4 i Puls 2. „M jak miłość” hitem
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 15 do 21 grudnia 2014 roku zmniejszył się o 0,56 pkt. proc. do 12,65 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 0,07 pkt. proc. i wyniósł 11,58 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Jego wynik to 10,52 proc., po spadku o 0,31 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (8,99 proc.; do góry o 0,42 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,61 proc.; + 0,04 pkt. proc.), TV4 (3,23 proc.; + 0,19 pkt. proc.), TVN24 (3,16 proc.; + 0,01 pkt. proc.), TV Puls (3,15 proc.; + 0,26 pkt. proc.), Polsat 2 (1,68 proc.; + 0,03 pkt. proc.), Puls 2 (1,66 proc.; + 0,11 pkt. proc.), TVP Seriale (1,42 proc.; + 0,12 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,09 proc.; + 0,01 pkt. proc.), TV6 (również 1,09 proc.; + 0,05 pkt. proc.), Nickelodeon (0,84 proc.; + 0,15 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,80 proc.; + 0,01 pkt. proc.) i TVP ABC (0,76 proc.; + 0,01 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 08.12 - 14.12.2014 r. | 15.12 - 21.12.2014 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVP1 | 901 098 | 13,21% | 854 054 | 12,65% |
2 | Polsat | 794 385 | 11,65% | 781 758 | 11,58% |
3 | TVN | 738 402 | 10,83% | 710 201 | 10,52% |
4 | TVP2 | 584 301 | 8,57% | 607 115 | 8,99% |
5 | TVN7 | 243 643 | 3,57% | 243 865 | 3,61% |
6 | TV4 | 207 134 | 3,04% | 217 878 | 3,23% |
7 | TVN24 | 214 614 | 3,15% | 213 568 | 3,16% |
8 | TV PULS | 197 048 | 2,89% | 212 460 | 3,15% |
9 | TVP INFO | 216 866 | 3,18% | 197 274 | 2,92% |
10 | Polsat2 | 112 417 | 1,65% | 113 194 | 1,68% |
11 | Puls 2 | 105 844 | 1,55% | 112 219 | 1,66% |
12 | TVP Seriale | 88 666 | 1,30% | 95 944 | 1,42% |
13 | TTV - Twoja Telewizja | 93 619 | 1,37% | 91 543 | 1,36% |
14 | TVP Regionalna | 73 359 | 1,08% | 73 791 | 1,09% |
15 | TV6 | 70 629 | 1,04% | 73 287 | 1,09% |
16 | TVP Rozrywka | 62 149 | 0,91% | 62 627 | 0,93% |
17 | Polsat News | 73 029 | 1,07% | 60 024 | 0,89% |
18 | Nickelodeon | 46 955 | 0,69% | 56 706 | 0,84% |
19 | Stopklatka | 53 618 | 0,79% | 54 059 | 0,80% |
20 | TVP ABC | 51 243 | 0,75% | 51 320 | 0,76% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,06 pkt. proc. do 13,35 proc. udziału. Druga lokata należała do TVN, którego udział zmniejszył się o 0,65 pkt. proc. do 11,57 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła TVP1 - spadek o 0,44 pkt. proc. do 8,99 proc. udziału. Z kolei na czwartym miejscu ulokowała się Dwójka (do góry o 0,56 pkt. proc. do 7,76 proc.).
Wszyscy 16-49 | 08.12 - 14.12.2014 r. | 15.12 - 21.12.2014 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 354 561 | 13,29% | 357 946 | 13,35% |
2 | TVN | 326 128 | 12,22% | 310 078 | 11,57% |
3 | TVP1 | 249 001 | 9,33% | 238 227 | 8,89% |
4 | TVP2 | 192 173 | 7,20% | 208 000 | 7,76% |
5 | TV PULS | 90 415 | 3,39% | 103 915 | 3,88% |
6 | TV4 | 96 614 | 3,62% | 97 239 | 3,63% |
7 | TVN7 | 93 974 | 3,52% | 96 812 | 3,61% |
8 | TVN24 | 62 245 | 2,33% | 61 111 | 2,28% |
9 | Puls 2 | 47 479 | 1,78% | 52 492 | 1,96% |
10 | TVP Seriale | 39 448 | 1,48% | 44 038 | 1,64% |
11 | Polsat2 | 48 089 | 1,80% | 42 582 | 1,59% |
12 | TTV - Twoja Telewizja | 42 588 | 1,60% | 40 337 | 1,50% |
13 | TV6 | 33 429 | 1,25% | 35 385 | 1,32% |
14 | Eska TV | 27 788 | 1,04% | 31 156 | 1,16% |
15 | Polo TV | 26 954 | 1,01% | 30 722 | 1,15% |
16 | TVP INFO | 30 494 | 1,14% | 28 960 | 1,08% |
17 | Stopklatka | 23 309 | 0,87% | 23 494 | 0,88% |
18 | ATM Rozrywka | 20 991 | 0,79% | 23 156 | 0,86% |
19 | Polsat Film | 17 305 | 0,65% | 23 124 | 0,86% |
20 | TVP Rozrywka | 22 024 | 0,83% | 22 970 | 0,86% |
76 proc.).
TOP 20 stacji 16-49 (tabela)
1 2
Dołącz do dyskusji: Udany tydzień TVP2, TV4 i Puls 2. „M jak miłość” hitem