UM przejmuje od MEC obsługę mediową Accenture
Firma konsultingowa i outsourcingowa Accenture rozpoczyna współpracę z domem mediowym UM (IPG Mediabrands) w zakresie globalnej obsługi mediowej. Tym samym po 30 latach tego klienta traci dom mediowy MEC.
UM zajmie się tworzeniem spersonalizowanych, wielokanałowych strategii mediowych oraz optymalizacją mediów cyfrowych, mobilnych i społecznych dla Accenture. Będzie odpowiadać za planowanie i zakup mediów dla firmy.
- Współpracując z UM będziemy używać śmiałych, innowacyjnych sposobów na różnych platformach i w różnych kanałach, by dotrzeć i angażować klientów, rekrutów i ludzi Accenture na całym świecie - zapowiada Roxanne Taylor, chief marketing&communications officer w Accenture.
UM przejmuje globalną obsługę mediową Accenture od domu mediowego MEC, który dla tego koncernu pracował od 1987 roku.
Dołącz do dyskusji: UM przejmuje od MEC obsługę mediową Accenture