UPC Biznes wprowadza Gwarancję Świadczonych Usług dla małych firm
UPC Biznes uruchomiła Service Level Agreement (SLA), czyli Gwarancję Świadczonych Usług, która pozwala na przywrócenie usług w czasie nie dłuższym niż sześć lub dwanaście godzin. Oferta jest skierowana do małych firm.
Gwarancja SLA minimalizuje czas przerwy w świadczeniu usług telekomunikacyjnych. Dzięki temu przedsiębiorcy zyskają bezpieczeństwo funkcjonowania usług oraz stabilność działania firmy.
- Żadna firma nie może pozwolić sobie na wielogodzinne funkcjonowanie bez Internetu, czy telefonu. Dlatego od dziś, każdemu przedsiębiorstwu, które zdecyduje się na Gwarancję SLA, zapewniamy najszybsze możliwe przywrócenie działania usług. Jesteśmy pewni ich jakości i parametrów, dlatego możemy złożyć takie zobowiązanie. Gwarancja SLA jest unikalną w segmencie Małych Firm usługą i cieszę się, że możemy być prekursorami w jej wprowadzaniu na rynek - mówi Agnieszka Zawistowska, dyrektor UPC Biznes.
Oferowana przez UPC Biznes Gwarancja SLA zapewnia usunięcie przerw w świadczeniu usług w dwóch wariantach czasowych - 6 i 12 godzin.
Na koniec czerwca br. sieć UPC Polska miała 886,8 tys. abonentów telewizji cyfrowej (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: UPC Biznes wprowadza Gwarancję Świadczonych Usług dla małych firm