UPC Polska ma 1,53 mln klientów, 25 tys. więcej użytkowników usług mobilnych
W pierwszym kwartale 2021 roku baza klientów UPC Polska powiększyła się o 5,3 tys. do 1,53 mln, zaś liczba subskrypcji telewizji cyfrowej wzrosła o 9,2 tys. do 3,27 mln. W zasięgu sieci operatora jest już 3,65 mln gospodarstw domowych.
UPC Polska odnotowuje, że jest to już 11. z rzędu kwartał wzrostów. W ciągu trzech pierwszych miesięcy br. baza klientów UPC Polska wzrosła o 5,6 tys. do 1 530 600.
- Pierwszy kwartał pokazuje, jak ważną rolę w czasie pandemii pełnią usługi UPC w życiu naszych klientów, którzy dzięki dostępowi do internetu mają możliwości zdalnej pracy, nauki oraz rozrywki. Niezależnie, czy mówimy o zwiększonej prędkości wysyłania danych, nowej aplikacji UPC TV GO czy poszerzaniu zasięgu gigabitowego internetu, wszystkie nasze innowacyjne rozwiązania mają istotny wpływ na życie klientów - skomentował Robert Redeleanu, CEO UPC Polska.
Pierwszy kwartał 2021 roku przyniósł wzrost średniej prędkości internetu oferowaną klientom UPC do 350 Mb/s (wobec 270 Mb/s w pierwszym kwartale 2020), a także prędkość wysyłania grupie ponad 900 tysięcy klientów, zapewniając jeszcze lepszą jakość korzystania z sieci w domu.
UPC zwiększyło liczbę gospodarstw domowych z dostępem do internetu o prędkości 1 Gb/s o prawie 390 tysięcy (do poziomu 3 mln), a także poszerzyło zasięg swoich usług o kolejnych 17,6 tys. mieszkań (do łącznej liczby 3 652 800).
Pierwszy kwartał 2021 roku przyniósł dalszy wzrost bazy cyfrowych usług wykorzystywanych przez klientów. Z 10 400 nowych subskrypcji, UPC przekroczyło liczbę 1,3 miliona użytkowników usług internetowych, osiągając poziom 1 300 100 oraz zwiększyło bazę usług telewizyjnych o 11 800, do łącznej liczby 1 346 600. Baza użytkowników usług komórkowych wzrosła w I kwartale o 25 200 - do 87 900.
UPC kontynuowało też w czasie pandemii program #actingwithcare, w ramach którego oferowało darmowy dostęp do internetu szerokopasmowego nauczycielom, medykom oraz rodzinom w potrzebie.
Dołącz do dyskusji: UPC Polska ma 1,53 mln klientów, 25 tys. więcej użytkowników usług mobilnych