SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Uwierzysz jak spróbujesz” w kampanii Coca-Coli Zero (wideo)

Rusza kampania reklamowa Coca-Coli Zero (Coca-Cola Poland Services) oparta na zabawnym spocie rozgrywającym się w kinie. Akcję przygotowały firmy McCann, Starcom, K2 i Rc2.

W nowej reklamie Coca-Coli Zero sprzedawca z kinowego baru wciąga widzów jednego z seansów filmowych w zabawną intrygę. Nalewa im Coca-Colę Zero do kubków wskazujących na zwykłą Coca-Colę, o czym informuje dopiero przed samą projekcją filmu.

- To dowód na to, że sięgając po produkty typu „light”, nie musimy już rezygnować z doskonałego smaku! Kampania ma także zachęcić do zakupu tych wszystkich, którzy dotychczas nie mieli okazji spróbować Coca-Coli Zero - mówi Sebastian Wężyk, odpowiadający za markę Coca-Cola Zero w Coca-Cola Poland Services.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, kino, internet (w tym social media), outdoor oraz punkty sprzedaży. Globalną kreację kampanii przygotowały agencje McCann Erickson Mediolan i McCann Barcelona, a jej adaptacją na polski rynek zajęła się McCann Warsaw.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, za działania w mediach elektronicznych - agencja K2, a za aktywności public relations - agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Dołącz do dyskusji: „Uwierzysz jak spróbujesz” w kampanii Coca-Coli Zero (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Pijcie te napoje słodzone pochodnymi ropy naftowej... pijcie... a mózgi wam się w ciągu pół roku zlasują.
odpowiedź
User
Zwiewne ponczochy
Nie pij aspartamu, bo bedziesz zerem.
odpowiedź
User
magdalena
Ja jestem oburzona gdyby ktoś wlał mi coca coli z aspartamem zamiast cukru pozwała bym ta firmę. A co jeśli ja sobie nie życzę ASPARTAMU w moim napoju??? To swinstwo niszczy organizm !! Czym się zachwycać??
Kazdy ma prawo decydować co chce pic. A wkręcanie kogokolwiek w Aspartam nie jest wcale zabawne. Żenujące.
odpowiedź