SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Vectra ma ponad 300 tys. abonentów internetu

Sieć kablowa Vectra wraz z końcem I półrocza br. przekroczyła liczbę 300 tys. abonentów usługi internetowej. Internet rośnie jednak wolniej niż telewizja cyfrowa oraz telefonia, będącą najdynamiczniej rozwijającą się usługą operatora.

W sumie na koniec marca br. z usług Vectry korzystało 775,1 tys. abonentów, czyli o 1,6 proc. więcej niż rok wcześniej. Liczba klientów telewizji cyfrowej wyniosła już 343 tys., czyli o 31,2 proc. więcej niż rok wcześniej. Łącznie z usługi telewizyjnej operatora korzystało zaś 761 tys. abonentów (wzrost o 3,9 proc). Abonenci posiadający usługę cyfrową stanowili tym samym 45 proc. wszystkich klientów telewizji sieci.

>>> Nowe funkcje w dekoderach Vectry

Drugą najpopularniejszą usługą Vectry po telewizji był internet stacjonarny, z którego na dzień 30 czerwca 2011 roku korzystało 301,5 tys. abonentów, czyli o 16,8 proc. więcej niż 30 czerwca 2010 roku. Z kolei z wprowadzony w ub.r. internet mobilny pozyskał dotąd 10 tys. klientów.

Relatywnie najbardziej, bo o 39,9 proc., wzrosła jednak liczba abonentów telefonii stacjonarnej operatora. Na koniec I półrocza z tej usługi korzystało 100,7 tys. klientów.

Dołącz do dyskusji: Vectra ma ponad 300 tys. abonentów internetu

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
Kiedy Vectra kupi Multimedia i zakończy cierpienia abonentów tej miernoty z Gdyni?.
odpowiedź
User
gkalewski
Złodzieje i uszuści!!!. Przez rok z mojej bramki IP z telefonu stacjonarnego na komórki dzwonili "włamywacze". VECTRA nawet nie raczyła "zbadać" sprawy. Oddalono mój wniosek z dopiskiem, ze Vectra nie odpowiada za łącza telefoniczne "kupowane od TP"?! Wyjątkowy polski kundlizm. Wyleczyłem się z kablówki - wywaliłem teleniewizor z domu - i jestem uwolniony od tej miazgi!!!
odpowiedź
User
Vectra
Jeżeli klient korzysta z telefonu stacjonarnego Vectry, to z uwagi na cyfrowy przekaz informacji nie ma możliwości żeby ktoś poza abonentem lub domownikami wpiął się na linię i wykonywał połączenia telefoniczne (wykonywanie połączeń jest możliwe tylko przez urządzenia podpięte do modemu telefonicznego)

Jeżeli klient korzysta tylko z Internetu Vectry, oraz posiada bramkę IP i konto telefoniczne u innego operatora, to w żaden sposób nie odpowiadamy za realizację połączeń telefonicznych.

Jeżeli abonent ma wątpliwości lub uwagi dotyczące bilingu połączeń telefonicznych, to powinien złożyć reklamację do Vectry zgodnie z regulaminem świadczenia usług.
odpowiedź