SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Viva!” i Itaka zaczynają współpracę, powstał katalog turystyczny premium. Maria Dębska ambasadorką akcji

Magazyn „Viva!” i biuro podróży Itaka rozpoczynają współpracę, w ramach której powstał katalog turystyczny premium. Ambasadorką projektu została aktorka Maria Dębska.

Okładka katalogu turystycznego, który powstał w wyniku współpracy „Vivy!” i ItakiOkładka katalogu turystycznego, który powstał w wyniku współpracy „Vivy!” i Itaki

Katalog zawiera specjalne oferty Hotels&Deals, pakiet ITAKAsmart oraz „Poznajmy się” - propozycje dopasowane do indywidualnych preferencji i potrzeb poszczególnych turystów  (w tym hotele w formule „adults only”, „LGBT Friendly”, wycieczki „Kameralne podróże”, „Wakacje pod palmami” oraz „No limits”).

- Łącząc kompetencje i doświadczenie obu kultowych brandów, chcemy sprawić, by świat stał się jeszcze bardziej otwarty, by każdy mógł cieszyć się jego różnorodnością i pięknem. By możliwe były podróże - z naszą pomocą i rekomendacją - w najdalsze zakątki, zgodnie z indywidualnymi potrzebami i preferencjami - komentuje Katarzyna Przybyszewska-Ortonowska, redaktor naczelna dwutygodnika „Viva!”.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W ofercie katalogu klienci znajdą także m.in. najmodniejsze kurorty, słynne resorty, a także ciekawe destynacje, które warto odwiedzić.

- Wspólnie przygotowaliśmy wyjątkowe propozycje dla kochających podróże, doceniających komfort, nowe trendy, modne miejsca i te czekające na odkrycie. Korzystamy z nowych technologii, jesteśmy blisko naszych Klientów na każdym etapie podróży. Dzielimy się tym, co uznaliśmy za najlepsze, pokazujemy to czym sami się zachwyciliśmy - dodaje Piotr Henicz, wiceprezes Itaka Holdings.

Premiera katalogu odbyła się w czwartek, 24 listopada. Jest dostępny w salonach firmowych i biurach sprzedaży Itaka w całym kraju.

Hasło przewodnie katalogu brzmi „Cały ten świat!”. Ambasadorką wspólnego projektu „Vivy!” i Itaki jest aktorka Maria Dębska.

Za kreację i  promocję projektu odpowiada zespół Burda Media. Promocja katalogu potrwa od listopada 2022 roku do października 2023 roku i opiera się na całym portfolio Burda Media Polska.

Dołącz do dyskusji: „Viva!” i Itaka zaczynają współpracę, powstał katalog turystyczny premium. Maria Dębska ambasadorką akcji

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Czyżyk
No tak, Galę zamknęli, a to był ich projekt z Itaką. Viva w Burdzie ocalała i przejęła projekt.ciekawe czy edipresowcy sami wymyślą coś ciekawego....
odpowiedź
User
Arom
Czy skoro jest LGBT Friendly, to nie można dodać LGBT Free!?
odpowiedź
User
To jakiś żart
A na Titanicu wciąż muzyka gra...
odpowiedź