Zygmunt Chajzer po 14 latach znika z reklam Vizira, Anna Starmach nową ambasadorką marki (wideo)
Anna Starmach, znana głównie z programów kulinarnych TVN, została nową ambasadorką reklamową marki Vizir (należącej do Procter&Gamble). Tym samym zakończono kilkunastoletnią współpracę w tym zakresie z Zygmuntem Chajzerem.
Zygmunt Chajzer reklamował produkty Vizir przez ostatnie 14 lat. Występował w reklamach proszków i płynów do prania tej marki, a w ostatnich latach reklamował także kapsułki jednokomorowe Vizir Go Pods.
- Jesteśmy niezmiernie wdzięczni i zadowoleni z wieloletniej i niesamowicie owocnej współpracy z Zygmuntem Chajzerem, który pomógł nam utrzymać Vizir jako jedną z największych marek w Polsce na przestrzeni lat - ocenia Mariola Mirek, menedżer ds. komunikacji w Procter&Gamble.
Zygmunt Chajzer to prezenter i dziennikarz znany z programów rozrywkowych TVP, Polsatu i TVN oraz audycji w Polskim Radiu czy Radia Pogoda.
Anna Starmach jest prezenterką TVN
Koncern na nową ambasadorkę marki wybrał Anię Starmach, znaną z programów kulinarnych TVN, m.in. "MasterChefa". W rozpoczętej na początku lipca kampanii, reklamuje kapsułki Vizir 3w1. W pierwszym spocie Starmach uczy dzieci, jak wypiekać muffinki, a rodzicom radzi, jak prać odzież zabrudzoną po kuchennych eksperymentach.
Anna Starmach w ub.r. wystąpiła w kampanii Cukru Królewskiego. W 2016 roku pojawiła się w reklamach urządzeń gospodarstwa domowego Electrolux i wrapów Mission Wraps oraz wspólnie z Mateuszem Gesslerem promowała mrożoną kawę Jacobs.
W ub.r. Starmach znalazła się w pierwszej dziesiątce najcenniejszych reklamowo polskich celebrytów - według analiz domu mediowego MediaCom.
- Cieszymy się, że możemy rozpocząć współpracę z Anią, która jest wymagającą profesjonalistką i bardzo pasjonuje ją dzielenie się z innymi miłością do gotowania. Oczywiście, jej pasja, podobnie jak wiele innych, wymaga również świetnych rezultatów prania różnego rodzaju plam, które z pewnością pojawią się w międzyczasie. Mamy nadzieję, że wspólnie zainspirujemy innych do odkrywania nowych smaków i podążania za swoimi pasjami, bez obaw o plamy - komentuje Mariola Mirek.
Kampania kapsułek Vizir 3w1obejmuje przede wszystkim telewizję.
Za komunikację marki Vizir odpowiada agencja FleishmanHillard.
Jeden z największych reklamodawców w Polsce
Koncern Procter & Gamble jest jednym z największych reklamodawców w Polsce. Według danych Nielsena - opartych na cennikach stacji - w 2017 roku na reklamę w telewizji firma wydała 494 mln zł. Dane te nie uwzględniają rabatów.
Dołącz do dyskusji: Zygmunt Chajzer po 14 latach znika z reklam Vizira, Anna Starmach nową ambasadorką marki (wideo)