SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zygmunt Chajzer po 14 latach znika z reklam Vizira, Anna Starmach nową ambasadorką marki (wideo)

Anna Starmach, znana głównie z programów kulinarnych TVN, została nową ambasadorką reklamową marki Vizir (należącej do Procter&Gamble). Tym samym zakończono kilkunastoletnią współpracę w tym zakresie z Zygmuntem Chajzerem.

Anna Starmach w reklamie ViziraAnna Starmach w reklamie Vizira

Zygmunt Chajzer reklamował produkty Vizir przez ostatnie 14 lat. Występował w reklamach proszków i płynów do prania tej marki, a w ostatnich latach reklamował także kapsułki jednokomorowe Vizir Go Pods.

- Jesteśmy niezmiernie wdzięczni i zadowoleni z wieloletniej i niesamowicie owocnej współpracy z Zygmuntem Chajzerem, który pomógł nam utrzymać Vizir jako jedną z największych marek w Polsce na przestrzeni lat - ocenia Mariola Mirek, menedżer ds. komunikacji w Procter&Gamble.

Zygmunt Chajzer to prezenter i dziennikarz znany z programów rozrywkowych TVP, Polsatu i TVN oraz audycji w Polskim Radiu czy Radia Pogoda.

Anna Starmach jest prezenterką TVN

Koncern na nową ambasadorkę marki wybrał Anię Starmach, znaną z programów kulinarnych TVN, m.in. "MasterChefa". W rozpoczętej na początku lipca kampanii, reklamuje kapsułki Vizir 3w1. W pierwszym spocie Starmach uczy dzieci, jak wypiekać muffinki, a rodzicom radzi, jak prać odzież zabrudzoną po kuchennych eksperymentach.

Anna Starmach w ub.r. wystąpiła w kampanii Cukru Królewskiego. W 2016 roku pojawiła się w reklamach urządzeń gospodarstwa domowego Electrolux i wrapów Mission Wraps oraz wspólnie z Mateuszem Gesslerem promowała mrożoną kawę Jacobs.

W ub.r. Starmach znalazła się w pierwszej dziesiątce najcenniejszych reklamowo polskich celebrytów - według analiz domu mediowego MediaCom.

- Cieszymy się, że możemy rozpocząć współpracę z Anią, która jest wymagającą profesjonalistką i bardzo pasjonuje ją dzielenie się z innymi miłością do gotowania. Oczywiście, jej pasja, podobnie jak wiele innych, wymaga również świetnych rezultatów prania różnego rodzaju plam, które z pewnością pojawią się w międzyczasie. Mamy nadzieję, że wspólnie zainspirujemy innych do odkrywania nowych smaków i podążania za swoimi pasjami, bez obaw o plamy - komentuje Mariola Mirek.

Kampania kapsułek Vizir 3w1obejmuje przede wszystkim telewizję.

Za komunikację marki Vizir odpowiada agencja FleishmanHillard.

Jeden z największych reklamodawców w Polsce

Koncern Procter & Gamble jest jednym z największych reklamodawców w Polsce. Według danych Nielsena - opartych na cennikach stacji - w 2017 roku na reklamę w telewizji firma wydała 494 mln zł. Dane te nie uwzględniają rabatów.

Dołącz do dyskusji: Zygmunt Chajzer po 14 latach znika z reklam Vizira, Anna Starmach nową ambasadorką marki (wideo)

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
prosjak
Czyste i w dodatku od razu wyprasowane. Czy z Chajzerem czy bez te reklamy zawsze wkurzały i będą wkurzać.
odpowiedź
User
seba
drętwa ta reklama jak c_olera
odpowiedź
User
ojtam
Z Playera już dawno temu zniknął odcinek 1. sezonu "Ugotowanych", w którym pani Ania pokazała, jak "potrafi" gotować.
odpowiedź