VML Poland z brązem na Mixx Awards Europe 2018
Agencja VML Poland zdobyła brązową statuetkę w konkursie Mixx Awards Europe za kampanię "The Missed Spaceflight" ("Przegapiony lot") dla Samsunga.
Nagrodę wręczono agencji w kategorii Virtual & Augmented Reality. Nagrodzony projekt promował aplikację VR The Missed Spaceflight (Przegapiony Lot), dzięki której użytkownicy mogą przeżyć start rakiety i spacer w przestrzeni kosmicznej. Nawiązuje ona do misji rakiety Sojuz 30 z 1978 roku, w której udział miał wziąć polski pilot, generał Tadeusz Kuziora. Nagrodzona agencja przygotowała dokument poświęcony polskiemu kosmonaucie, pokazujący bardziej osobistą stronę przygotowań do lotu.
- Mixx Awards Europe ma dla nas szczególną wartość. Po pierwsze jest to konkurs doceniający najlepsze komercyjne kampanie z digitalem w DNA, co potwierdza silne kompetencje VML Poland w umiejętnym łączeniu technologii i storytellingu. Po drugie, konkurs ocenia zarówno kreatywność projektu, jak i jego efektywność – a to unikalna formuła. I po trzecie - konkurencja w kategorii VR/AR w tym roku była bardzo wymagająca – komentuje Dawid Szczepaniak, executive creative director w VML Poland.
W MIXX Awards Europe, konkursie dla najlepszych kampanii reklamowych organizowanym przez IAB Europe, kandydaci zgłaszali kampanie w 13 kategoriach.
- Nagroda dla VML to kolejny sukces polskich agencji, które odważnie sięgają po europejskie laury. Ich innowacyjność i kreatywność są doceniane na arenie międzynarodowej coraz częściej, co cieszy tym bardziej, że stają w szranki z silnymi konkurentami – mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.
Za produkcję dokumentu odpowiada Papaya Films. Aplikację VR przygotowała firma Melt.
Wyróżnienie wręczono podczas uroczystej gali Mixx Awards Europe w Mediolanie. W kategorii Virtual & Augmented Reality złoto zdobyła MediaCom Agentur für Media-Beratung GmbH, srebro zaś angielska agencja milklab Media.
Dołącz do dyskusji: VML Poland z brązem na Mixx Awards Europe 2018