SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W 2009 roku spadła sprzedaż tygodników opinii

Największe tygodniki opinii zamknęły 2009 r. spadkiem sprzedaży. Liderem była "Polityka", najwięcej - 22 proc. - stracił "Przekrój" a wzrosła sprzedaż tylko "Gościa Niedzielnego"  - raport Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem "Polityki" w 2009 r. wyniosła 144 581 egz., czyli o 5 proc. mniej niż w 2008 roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Tuż za "Polityką" uplasował się "Gość Niedzielny" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny) ze sprzedażą ogółem na poziomie 136 346 egz. (wzrost o 5 proc.).

Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska), który sprzedał się w ilości 110 211 egz. (spadek o 9 proc.). Na czwartej pozycji uplasował się "Wprost" (AWR "Wprost"), który miał sprzedaż mniejszą o 12 procent niż w 2008 roku. Największy spadek sprzedaży zanotował jednak piąty “Przekrój” - aż 22 procent.
 

 20092008
ZKDPśredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemśredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Polityka209 403144 581230 093152 348
Gość Niedzielny194 713136 346184 139130 500
Newsweek Polska185 072110 211209 472121 136
Wprost187 18098 528213 642112 865
Przekrój96 26446 632131 57359 095
Przewodnik Katolicki32 44628 28133 01828 571
Przegląd68 29322 39371 83324 138
Tygodnik Powszechny39 76619 00948 92220 425

Dołącz do dyskusji: W 2009 roku spadła sprzedaż tygodników opinii

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
db
gdzie w tym zestawieniu tygodnik opinii NIE?
odpowiedź
User
luxx
to sa dane Zwiazku Kontroli Dystrybucji Prasy, a nie papieru toaletowego
odpowiedź