W górę ceny reklam w Polsacie, najdroższe przy „Mega Hicie”, piłkarskiej reprezentacji i talent-shows
We wrześniowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 2,2 proc. droższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba wydać za reklamy przy „Mega Hicie”, meczu piłkarskiej reprezentacji Polski oraz programach „Tylko muzyka. Must be the music” i „Twoja twarz brzmi znajomo”.
Na spot przy poniedziałkowo-wtorkowym cyklu filmowym „Mega Hit” należy wydać od 28,6 do 72,1 tys. zł (wszystkie kwoty podane w tekście to ceny netto reklam 30-sekundowych). Jest to wyraźnie mniej niż przed rokiem, kiedy spoty w tym paśmie kosztowały od 32,9 do 99,8 tys. zł.
Od września Polsat zaczyna transmitować mecze piłkarskiej reprezentacji Polski, które będą obecne w kanale przez najbliższe cztery lata (przeczytaj o tym więcej). Jako pierwsze w niedzielę 7 września zostanie pokazane wyjazdowe spotkanie z Gibraltarem, a ceny spotów przy transmisji wynoszą od 41,3 do 65,2 tys. zł.
Przypomnijmy, że zaplanowane od 30 sierpnia do 21 września mistrzostwa świata siatkarzy będą w całości transmitowane w Cyfrowym Polsacie, natomiast otwarty Polsat pokaże tylko mecz otwarcia (więcej na ten temat).
Jeśli chodzi o programy rozrywkowe, to najdroższa dla marketerów jest „Tylko muzyka. Must be the music”, przy której reklamy kosztują od 36,4 do 64,3 tys. zł (wobec 61,1-92,4 tys. zł rok temu). Na spot przy show „Twoja twarz brzmi znajomo” trzeba wydać od 15,7 do 61 tys. zł, przy „Dancing with the Stars - tańcu z gwiazdami” - od 36,4 do 55,5 tys. zł, a przy „Hell’s Kitchen - piekielnej kuchni” - od 15,4 do 48,9 tys. zł.
>>> Polsat w jesiennej ramówce stawia na sprawdzone formaty
Spoty w dwóch blokach reklamowych przy „Pierwszej miłości” kosztują 43,5 i 55,9 tys. zł (wobec 37,5-45,1 tys. zł przed rokiem), a przy „Przyjaciółkach” - od 36,8 do 49,1 tys. zł (jesienią ub.r. serial nie był emitowany).
Ceny reklam przed „Wydarzeniami” wynoszą maksymalnie 51 tys. zł (12,9 tys. zł więcej niż rok temu), przed prognozą pogody - 48 tys. zł (800 zł mniej niż we wrześniu ub.r.), a przed serwisem sportowym - 46,8 tys. zł (2,6 tys. zł więcej niż rok wcześniej).
Polsat opublikował wrześniowy cennik reklamowy jako ostatni z głównych nadawców telewizyjnych - wcześniej swoje oferty ujawniły TVN (zobacz szczegóły) i Telewizja Polska (przeczytaj więcej).
W I połowie br. cennikowe wpływy reklamowe Polsatu wyniosły 1,52 mld zł, o 6,3 proc. mniej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media - zobacz wyniki wszystkich czołowych stacji).
Dołącz do dyskusji: W górę ceny reklam w Polsacie, najdroższe przy „Mega Hicie”, piłkarskiej reprezentacji i talent-shows