SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„W Sieci Historii” z lepszą sprzedażą niż „Newsweek Historia”

W lipcu br. liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Z kolei wśród magazynów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „W sieci Historii”, który wyprzedził „Newsweek Historia”.

Sprzedaż ogółem popularnonaukowego miesięcznika „Świat Wiedzy” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2014 roku wyniosła 105 410 egz. i w porównaniu do lipca 2013 roku była ona niższa o 1,70 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugą pozycję zajął wydawany przez Grupę Burda miesięcznik „Focus”. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 2,76 proc. i wyniosła 94 277 egz.

Natomiast wśród miesięczników o tematyce historycznej na pozycji lidera uplasował się magazyn „W Sieci Historii” (Fratria), którego sprzedaż ogółem wyniosła 30 018 egz.

We wrześniu br. miesięcznik ten wpisany został do rejestru tytułów kontrolowanych przez ZKDP – do bazy Związku trafiły tegoroczne wyniki rozpowszechniania tego pisma (więcej na ten temat).

Drugie miejsce zajął magazyn „Newsweek Historia” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy w lipcu br. wyniósł 27 643 egz., po spadku o 14,52 proc.

Z kolei trzecie miejsce należało do „Focus Historii” (Grupa Burda), której sprzedaż ogółem w badanym miesiącu wyniosła 26 832 egz., po spadku o 46,19 proc.

ZKDP

lipiec

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Świat Wiedzy

159 973

105 410

105 410

179 995

107 236

107 236

Focus Poznać i Zrozumieć Świat

166 970

94 327

94 277

160 800

91 791

91 741

Wirtualnemedia.pl

W Sieci Historii

59 939

30 118

30 018

-

-

-

Newsweek Polska Historia

59 998

27 643

27 643

57 970

32 339

32 339

Focus Historia

55 000

26 832

26 832

75 510

49 862

49 862


W lipcu 2014 roku w porównaniu do czerwca 2014 roku wszystkie pisma popularnonaukowe i historyczne zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał magazyn „Focus Historia” - było to 26,26 proc.

ZKDP

2014

Wirtualnemedia.pl

lipiec

czerwiec

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Świat Wiedzy

159 973

105 410

105 410

159 990

94 740

94 740

Focus Poznać i Zrozumieć Świat

166 970

94 327

94 277

157 740

80 514

80 464

Wirtualnemedia.pl

W Sieci Historii

59 939

30 118

30 018

60 000

28 577

28 477

Newsweek Polska Historia

59 998

27 643

27 643

56 997

26 492

26 492

Focus Historia

55 000

26 832

26 832

59 000

21 251

21 251

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „W Sieci Historii” z lepszą sprzedażą niż „Newsweek Historia”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
h
W sieci historii
Nie znam
odpowiedź
User
Zbee
W Sieci Historii zamieszcza poważne teksty, a Newsweek Historia i Fokus ciekawostki dla lemingów.
odpowiedź
User
Bla
Newsweek Historia stał się niestrawny od kiedy pani K przejęła nad nim kontrolę i wykopała Karolinę.
odpowiedź