W TVP najwięcej trzeba będzie zapłacić za spot przy meczach siatkarskich
W opublikowanym przez Biuro Reklamy TVP cenniku reklamowym na sierpień br. najwyżej wyceniono spoty, które będą emitowane przy transmisjach z Mistrzostw Świata Mężczyzn w siatkówce. Cena wynosi 73,2 tys. zł netto.
TVP będzie relacjonować Mistrzostwa Świata Mężczyzn w siatkówce w dniach 26-28 sierpnia br. Spot przy tych transmisjach jest najdroższy w cenniku na sierpień i kosztuje do 73,2 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.).
Od 15 do 21 sierpnia publiczny nadawca będzie też pokazywać Mistrzostwa Europy w lekkoatletyce - reklama przy tych transmisjach kosztuje 22,7 tys. zł.
Za spot przy "Wiadomościach" w TVP1 trzeba będzie zapłacić 52 tys. zł. Reklama przy serwisie sportowym kosztuje 17 tys. zł w niedziele i 29,8 tys. zł w dni powszednie. Z kolei spot przy prognozie pogody wyceniono na 43,4 tys. zł dla emisji w niedziele oraz maksymalnie 50,8 tys. zł dla emisji w dni robocze.
14 sierpnia w ramówce TVP1 o g. 20 umieszczono koncert, jednak nie podano jeszcze jego szczegółów. Spot przy nim wyceniono na 33 tys. zł.
W TVP2 pod koniec sierpnia wraca emisja serialu "M jak miłość". Za reklamę w bloku przy serialu trzeba zapłacić 43,7 tys. zł.
W niedzielne wieczory TVP2 transmituje koncerty w ramach trasy "Lato, Muzyka, Zabawa" - tutaj reklama kosztuje do 43,7 tys. zł.
BR TVP jako pierwsze biuro reklamy tv rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na sierpień.
Można już kupować reklamy przy mundialu
20 lipca br. BR TVP rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego przy meczach live Mistrzostw Świata w piłce nożnej Katar 2022, które odbędą się w dniach od 21 listopada br. do 18 grudnia br. 30-sek. spot ma kosztować blisko 900 tys. zł.
W imprezie wezmą udział 32 drużyny. Mecze rozgrywane będą o godz. 14.00, 16.00, 18.00 i 20.00 polskiego czasu (w Katarze są dwie godziny do przodu względem Warszawy), przy czym połowa spotkań zostanie pokazana w prime-time. Wszystkie spotkania transmitować będzie kanał TVP Sport, który imprezą ma żyć od rana do wieczora. Mecze będą równolegle emitowane również w TVP1 lub TVP2 oraz w specjalnie uruchomionym kanale TVP 4K, który trafi na multipleks naziemnej telewizji cyfrowej oraz do operatorów płatnej telewizji.
Poza tym zmagania piłkarzy śledzić będzie można w serwisie internetowym TVP Sport, aplikacji mobilnej oraz na aplikacji na telewizory Smart TV.
TVP szacuje, że mundial w Katarze w telewizji dotrze w sumie do 30,1 mln widzów, co da zasięg na poziomie 84,5 proc. populacji. Dla porównania poprzedni mundial, rozgrywany w 2018 w Rosji, dotarł przez anteny telewizyjne TVP 30,7 mln widzów.
Dołącz do dyskusji: W TVP najwięcej trzeba będzie zapłacić za spot przy meczach siatkarskich