Wafelki Dare promowane cyklem eventów
„Dare. Odważ się na nowe” - pod takim hasłem ruszyła akcja promocyjna jednego z produktów firmy ETi Polska. Za pełną obsługę mediową odpowiadają agencje UM i Reprise.
Firma ETi Polska ruszyła z kampanią promocyjną wafelków Dare, będących połączeniem delikatnego wafelka, intensywnie kakaowego kremu i ciemnej czekolady. Produkt dostępny jest w dwóch wariantach – wafelka oraz mini-wafelków w opakowaniu do dzielenia się.
Działania reklamowe Dare realizowane są w ramach wielokanałowej kampanii promocyjnej. Osią akcji reklamowej jest cykl imprez, który rozpoczął się od eventu w Poznaniu. W kolejne weekendy strefa Dare znajdzie się m.in. przy Bulwarach Wiślanych w Warszawie, molo w Sopocie oraz na placu pod Gubałówką w Zakopanem.
Akcje samplingowe, organizowane przez agencje MSL oraz endorfina events, będą wspierane punktową kampanią na nośnikach reklamy zewnętrznej (wielkoformatowa i digital signage) oraz działaniami promocyjnymi w internecie i w punktach sprzedaży. Kreację reklam outdoorowych przygotowała Orchidea Group. Za planowanie i realizację kampanii w mediach odpowiadają dom mediowy UM i agencja digitalowa Reprise, należące do grupy IPG Mediabrands.
Promocja ETi Dare potrwa do końca czerwca br. Wartość budżetu nie została podana.
Dołącz do dyskusji: Wafelki Dare promowane cyklem eventów