Warka: To chmiel decyduje
Pod hasłem "To chmiel decyduje" rusza kampania reklamowa piwaWarka. Akcja jest na razie prowadzona na outdoorze, a wkrótceobejmie telewizję.
Startująca właśnie na outdoorze kampania reklamowa Warkipokazuje złocistą szyszkę chmielową tworząca się z piwa tej markiświeżo nalanego do szklanki. Kreację graficzną uzupełnia hasło "Tochmiel decyduje", które odnosi się w domyśle do goryczkistanowiącej dla wielu wyznacznik prawdziwego piwa.
Kampania jest na razie prowadzona na billbordach i siatkachwielkoformatowych w 38 miastach, a wkrótce - formie dwóch spotów -obejmie telewizję. Akcji towarzyszy promocja, w której do kartonówpiwa Warka są dołączane szklanki, otwieracze i metalowe podkładki.Kreację kampanii reklamowej przygotowała agencja Just, natomiastzakupem mediów zajął się dom mediowy Media Concept.
Dołącz do dyskusji: Warka: To chmiel decyduje