SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Warka: To chmiel decyduje

Pod hasłem "To chmiel decyduje" rusza kampania reklamowa piwaWarka. Akcja jest na razie prowadzona na outdoorze, a wkrótceobejmie telewizję.

Startująca właśnie na outdoorze kampania reklamowa Warkipokazuje złocistą szyszkę chmielową tworząca się z piwa tej markiświeżo nalanego do szklanki. Kreację graficzną uzupełnia hasło "Tochmiel decyduje", które odnosi się w domyśle do goryczkistanowiącej dla wielu wyznacznik prawdziwego piwa.

warka

Kampania jest na razie prowadzona na billbordach i siatkachwielkoformatowych w 38 miastach, a wkrótce - formie dwóch spotów -obejmie telewizję. Akcji towarzyszy promocja, w której do kartonówpiwa Warka są dołączane szklanki, otwieracze i metalowe podkładki.Kreację kampanii reklamowej przygotowała agencja Just, natomiastzakupem mediów zajął się dom mediowy Media Concept.

Dołącz do dyskusji: Warka: To chmiel decyduje

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ryjek76
jaki chmiel na etykiecie niema nic napisane o chmielu to jest wielka sciema na zadnym piwie z masowki nie pisza o chmielu
odpowiedź
User
nikita
Zółć bydleca pewnie jak reszta koncernowek, chmielu w składzie na etykiecie faktycznie nie widac
odpowiedź
User
małe be
ale co z tym że w tym piwie nie ma chmielu?
odpowiedź