Warte 880 mln zł znaki towarowe Polsatu w nowej spółce Polsat Brands
Telewizja Polsat oraz powiązana z nią firma Polsat License utworzyły w Szwajcarii spółkę cywilną Polsat Brands. Stała się ona właścicielem znaków towarowych o własności 880 mln zł, które dotąd należały bezpośrednio do Telewizji Polsat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
- Przeniesienie praw własności intelektualnej do Polsat Brands ma na celu reorganizację struktury grupy Telewizji Polsat mającą na celu rozdzielenie podstawowej działalności, czyli nadawania i produkcji telewizyjnej, od działalności dodatkowej w zakresie zarządzania prawami własności intelektualnej, czyli np. logotypami kanałów - mówi Wirtualnemedia.pl Olga Zomer, rzecznik prasowa Cyfrowego Polsatu, do którego należy Telewizja Polsat.
Nie ujawnia, jakie konkretnie znaki towarowe zostały przeniesione do nowej spółki.
>>> TVN liderem, duży spadek TVP Info i Polsatu
Polsat ma obecnie w portfolio 18 kanałów pod swoją marką. Są to naziemne Polsat i Polsat Sport News oraz satelitarne Polsat 2, Polsat News, Polsat Biznes, Polsat Cafe, Polsat Play, Polsat Film, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Romans, Polsat JimJam (tworzony wraz z Chello), Polsat Food, Polsat Viasat Explorer, Polsat Viasat History, Polsat Viasat Nature i Polsat Crime & Investigation Network (te pięć ostatnich stacji nadaje co prawda pod marką Polsatu, ale na podstawie umów z innymi nadawcami). Poza tym Polsat, Polsat Sport, Polsat Sport Extra i Polsat Film mają też swoje wersje w HD.
Dołącz do dyskusji: Warte 880 mln zł znaki towarowe Polsatu w nowej spółce Polsat Brands