'We make things happen' - Gdańsk reklamuje się w CNN (wideo)
W CNN rozpoczyna się właśnie telewizyjno-internetowa kampaniapromocyjna Gdańska. Skierowana przede wszystkim do Europejczykówakcja prezentuje atrakcyjny turystycznie wizerunek miasta.
Najważniejszym elementem startującej w sieci CNNtelewizyjno-internetowej kampanii promocyjnej Gdańska jest30-sekundowy spot filmowy zatytułowany 'We make things happen'.Jego motywem przewodnim jest papierowa łódeczka, wraz z którąwidzowie porywani wiatrem unoszą się nad miastem, a potem płynąwzdłuż linii brzegowej, podziwiając jego panoramę . Poetycki filmutrzymany w ciepłych, bursztynowych barwach wyreżyserował TomekNalewajek, a zrealizował Dom Produkcyjny Papaya Films. Spotzostanie od 22 września wyemitowany na antenie CNN International275 razy, w tym 173 razy w porze najlepszej oglądalności.
Jednocześnie na stronach CNN.com, CNNInternational.com orazCNNMoney.com wyświetlonych zostanie 530 000 banerów reklamowychGdańska. Cała kampania kierowana jest przede wszystkim domieszkańców Europy, w tym Wielkiej Brytanii, Niemiec orazSkandynawii, ale także do odbiorców z Azji Środkowo-Wschodniej iAfryki. Przekaz akcji adresowany jest do wykształconych osób wwieku od 25 do 55 lat mieszkających w dużych miastach i lubiącychpodróże.
Kampania wizerunkowa Gdańska startuje w CNN jednocześnie zpodobną akcją promującą całą Polskę, a także kilka innych miast znaszego kraju. - To połączenie w czasie zaowocuje niespotykaną dotej pory siłą oddziaływania naszego przekazu - argumentuje AnnaZbierska, p.o. dyrektora biura prezydenta Gdańska ds. promocjimiasta. Jednocześnie CNN od 6 do 12 października pokaże w ramachprogramu "Eye on Poland" serię reportaży z różnych miast w naszymkraju, w tym z Gdańska.
Dołącz do dyskusji: 'We make things happen' - Gdańsk reklamuje się w CNN (wideo)