SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wedel reklamuje Ptasie Mleczko „gdy robi się gorąco”

Lotte Wedel w kampanii outdoorowej reklamuje letni wariant smakowy Ptasiego Mleczka. Za akcję odpowiadają agencje Grandes Kochonos, OMD, 24/7 Communication i Cosmo.

Kampania promuje Ptasie Mleczko w białej czekoladzie o smaku Frappe, przekonując, że najlepiej smakuje ono po schłodzeniu w zamrażarce.

Akcja reklamowa będzie prowadzona do połowy lipca.

Kreacją reklam zajęła się agencja Grandes Kochonos, a zakupem mediów - dom mediowy OMD. Działania PR realizuje agencja 24/7Communication, a aktywności w internecie - agencja Cosmo.

Dołącz do dyskusji: Wedel reklamuje Ptasie Mleczko „gdy robi się gorąco”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marszało
Jezzzzzuuuuuuuu, to ma być kreacja?
odpowiedź
User
Nyszi
A mnie to tam przekonuje. Nie chodzi mi o reklamę, a produkt. Ptasiego mleczka z zamrażarki jeszcze nie było, więc wedel może w ten sposób zapunktować. I dużo osób pewnie go spróbuje.
odpowiedź