Wedel reklamuje się głosowaniem na jego najlepsze słodycze (wideo)
Pod hasłem „Najlepsze od Wedla” ruszyła kampania reklamująca różne słodycze produkowane przez Lotte Wedel. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grandes Kochonos, Cosmo, OMD i 24/7 Communication.
Głównym elementem kampanii jest głosowanie przez internautów w serwisie Wedel.pl na ulubione produkty z oferty tej firmy. Do wyboru są Ptasie Mleczko, Torcik Wedlowski, Pawełek oraz kilka rodzajów czekolad (gorzka, mleczna, nadziewana o smaku truskawkowym). Wraz z każdym głosem należy przesłać uzasadnienie, a autorzy tych najciekawszych otrzymają nagrody.
Akcja zaczęła się 7 stycznia i potrwa do 9 marca, kiedy ogłoszone zostanie, który produkt wybrano jako „najlepszy od Wedla”. Jej celem jest zaprezentowanie szerokiego portfolio słodyczy marki Wedel.
Działania reklamowe są prowadzone przede wszystkim w telewizji i internecie.
Kreacją spotu zajęła się agencja Grandes Kochonos, aktywności w internecie realizuje agencja Cosmo, za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, a za działania PR - agencja 24/7 Communication.
Dołącz do dyskusji: Wedel reklamuje się głosowaniem na jego najlepsze słodycze (wideo)