Wiosenno-letnia kampania House na tle Nowego Orleanu (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca kolekcję odzieży House (produkowanej przez LPP) na sezon wiosna/lato 2014. Akcję przygotowali Magdalena Wosińska, Bart Pogoda, Afphoto i zjednoczenie.com.
Akcja promocyjnego spotu House rozgrywa się w Nowym Orleanie, a jego bohaterowie przemierzając zakątki miasta, odkrywają miejsca i poznają ludzi, którzy stają się dla nich źródłem muzycznych inspiracji.
Dobór miejsc nawiązuje do historii muzyki popularnej: od plantacji bawełny, przez słynną Burbon Street, do legendarnego studia nagraniowego Primal On Vinyl.
Autorką zdjęć do kampanii jest Magdalena Wosińska, fotografka polskiego pochodzenia na stałe mieszkająca w Kalifornii. Do tej pory pracowała dla takich marek jak Converse, Current/Elliot, Elkin, Lee, Mr. Porter i Silver Jeans Co. Natomiast klip wyreżyserował fotograf i filmowiec Bart Pogoda.
Nowej kampanii House towarzyszą również szeroko zakrojone działania okołomarketingowe - marka będzie wspierać niezależne przedsięwzięcia muzyczne oraz partnerować dużym koncertom.
Za koncepcję kampanii i jej realizację odpowiedzialna była agencja Afphoto. Od strony kreatywnej nad ich realizacją czuwał Maciej Czarnecki i manager marki House - Grzegorz Chyła. Stylizacje przygotował Andrzej Sobolewski.
Działaniom promocyjnym marki towarzyszy nowa odsłona strony internetowej przygotowana przez agencję zjednoczenie.com. O nowy wystrój witryn sklepowych House zadbała Dagmara Gałecka.
Dołącz do dyskusji: Wiosenno-letnia kampania House na tle Nowego Orleanu (wideo)