“Wiosenny hit” - nowa oferta UPC Polska
Sieć UPC Polska przygotowała nową ofertę promocyjną pod nazwą „Wiosenny hit w UPC!”. W jej ramach nowi i obecni klienci operatora mogą skorzystać z sześciu pakietów składających się z dwóch lub trzech usług. Promocję wspierać będą działania reklamowe.
W ofercie są dwa pakiety składające się z telewizji cyfrowej i internetu (o nazwach „Na wiosnę z UPC” i „Najlepiej z UPC”) oraz cztery mające w sobie telewizję cyfrową, internet i telefon („UPC Okazja”, „UPC Meg-a prędkość”, UPC na Max-a w HD” i „UPC Super Pakiet”). Każdy z pakietów może być wzbogacony o opcje dodatkowe. Czas trwania umowy promocyjnej wynosi 24 miesiące
Promocję wspierać będzie kampania, która zaplanowana jest na maj. Będzie ona realizowana w telewizji (m.in. na kanałach TVN, Polsat, TVP 1, TVP 2, TV 4 i TVN 7) i w internecie (m.in. onet.pl, wp.pl , gazeta.pl i interia.pl). Działania obejmą też materiały BTL, takie jak ulotki i plakaty.
Materiały BTL przygotowuje agencja Arip, adaptacją spotu telewizyjnego zajmuje się Deepflame, a przygotowanie bannerów internetowych powierzono agencji 4K.
Sieć kablowa UPC Polska na koniec ub.r. miała 1,021 mln abonentów telewizji (w tym 371 tys. z nich korzystało z telewizji cyfrowej), 525 tys. klientów internetu oraz 225 tys. abonentów telefonii.
Dołącz do dyskusji: “Wiosenny hit” - nowa oferta UPC Polska