„Własny Biznes Franchising” wchodzi do Czech i na Ukrainę
Profit System, wydawca miesięcznika o zakładaniu i prowadzeniu firmy „Własny Biznes Franchising”, wydał czeską i ukraińską wersję tego magazynu. Ukazują się one jako kwartalniki.
Czeski tytuł nosi nazwę „Vlastni Firma Franchising”, a ukraiński - „Ідеї Бізнесa Франчайзинг". Oba pisma są adresowane do wszystkich, którzy myślą o założeniu własnej działalności gospodarczej, a także do przedsiębiorców, którzy chcą dowiedzieć się jak stale zwiększać swoje dochody. W każdym numerze czytelnicy mogą poznać historie ludzi, którzy odnieśli sukces prowadząc własny biznes. Większą objętości magazynów stanowią teksty dotyczące franczyzy.
Czeska wersja pisma wydawana jest w nakładzie 5 tys. egzemplarzy, zaś nakład ukraińskiej wynosi 7 tys. Główną formą reklamy magazynów będzie promocja na portalach Franchising.cz i Franchising.ua oraz w salonach prasowych dystrybutorów.
Z danych ZKDP wynika, że „Własny Biznes Franchising” w I półroczu br. miał w Polsce średnią sprzedaż ogółem na poziomie 7 636 egz. - Chcemy ten sukces powtórzyć w Czechach i na Ukrainie,gdzie rynek franczyzy rozwija się w tempie porównywalnym do naszego - mówi Arkadiusz Słodkowski, redaktor naczelny miesięcznika „Własny Biznes Franchising”.
Dołącz do dyskusji: „Własny Biznes Franchising” wchodzi do Czech i na Ukrainę