SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wojciech Walczak na czele nowego działu w Plej

Agencja Plej utworzyła dział strategii. Na jego czele - jako strategy director - stanął Wojciech Walczak, były współwłaściciel agencji strategicznej Melting Pot.

Wojciech WalczakWojciech Walczak

Dział strategii w Plej utworzono z początkiem 2020 roku. Zarządza nim Wojtek Walczak, dołączający do zespołu jako strategy director. Podlega mu dwóch strategy plannerów. Nowa komórka raportuje bezpośrednio do Łukasza Gumowskiego, creative partnera w Plej.

Dział strategii będzie wspierał wewnętrznie działania new business oraz business development, jak również bieżące prace dla obecnych klientów agencji.

Wojciech Walczak: z Melting Pot do Plej

Wojciech Walczak przez ostatnie 8 lat był współwłaścicielem agencji strategicznej Melting Pot, gdzie zarządzał brand consultingiem, projektowaniem i prowadzeniem warsztatów strategicznych, nadzorem nad badaniami oraz strategiami komunikacji od idei po implementację. Doradzał strategicznie członkom zarządu m.in. Hortex, ETX Capital czy NEXERA.

Pracował dla marek takich jak JBB Bałdyga, Vision Express, Aviva, Winiary, Marvipol, Cosmopolitan Twarda 2/4, TVP, TrendGlass, Rigips, Any.Cloud. Laureat Effie, Mixx Awards, Golden Arrow, KTR i konkursu Kreatura.

Walczak pracował jako doradca strategiczny i niezależny konsultant dla lokalnych i globalnych agencji reklamowych, organizacji pozarządowych i startupów, m.in. Isobar, Havas Warsaw, McCann Worldgroup, VML Polska, Loyalty Point, 180 HB + Jung von Matt, Walk Digital, Artegence, Scholz & Friends, Plej, Techsoup Fundation, Fundacja Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych, Boomerun.

Dołącz do dyskusji: Wojciech Walczak na czele nowego działu w Plej

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Komentujący
No to po Melting Potach - teraz gross zleceń Pleja będzie trafiało do Radka za 1/10 kasy, a klienci Pleja będą otrzymywali te same prezentacje jakie do tej pory w ramach strategii kopiuj - wklej. Genialny sposób na trzepanie kasy. Szkoda tylko klientów Pleja.
odpowiedź
User
Klient
Gratulacje Wojtek! Doskonale się nam współpracowało przy projektach w ramach MP, ale rozumiem, że czas na nowe wyzwania :)
odpowiedź
User
wojtek
Gratulacje Wojtek! Doskonale się nam współpracowało przy projektach w ramach MP, ale rozumiem, że czas na nowe wyzwania


dzięki!
ww
odpowiedź