„Woronicza 17” hitem TVP Info. Magazyn zyskał 160 tys. widzów i wygrał z TVN24
Magazyn „Woronicza 17” w sezonie 2015/2016 śledziło średnio 564 tys. widzów, o 159 tys. więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Audycja dała TVP Info pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych.
Średnia widownia publicystycznego programu „Woronicza 17” w okresie od 30 sierpnia 2015 roku do 24 lipca 2016 roku wyniosła 564 tys. osób, co przełożyło się na 6,54 proc. udziału w grupie 4+ i 2,66 proc. w 16-49 - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement. Magazyn emitowany był na antenie TVP Info w niedziele o godz. 9.45.
W analizowanym okresie najpopularniejsze wydanie „Woronicza 17” wyemitowano 10 stycznia br., które obejrzało 770 tys. widzów. Gośćmi audycji byli wówczas: Adam Struzik, Marcin Kierwiński, Ryszard Czarnecki, Piotr Apel, Adam Szłapka, dr Anna Materska-Sosnowska i prof. Wawrzyniec Konarski.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | |||
Data | Start | Koniec | AMR | SHR % |
10-01-2016 | 09:44:49 | 10:45:59 | 769 674 | 8,55% |
22-11-2015 | 09:45:59 | 10:47:05 | 711 439 | 7,98% |
13-12-2015 | 09:45:04 | 10:45:52 | 707 837 | 7,98% |
Względem analogicznego okresu ub.r. publicystyczny magazyn TVP Info zyskał 166 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 31 sierpnia 2014 roku do 26 lipca 2015 roku) śledziło go 405 tys. osób, a jego udział wyniósł odpowiednio 4,63 proc. i 1,86 proc.
Newsowa stacja TVP w czasie nadawania audycji zdecydowanie wygrała walkę o widza w rynku telewizyjnym z TVN24. Kanał ten miał w tym paśmie 3,57 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat News (1,21 proc.). W grupie komercyjnej liderem był już jednak TVN24.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | Wszyscy 4+ | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVP Info - Woronicza 17 | 564 082 | 6,54% | 91 316 | 2,66% |
TVN24 | 307 986 | 3,57% | 102 857 | 3,00% |
Polsat News | 104 008 | 1,21% | 34 929 | 1,02% |
Od 14 lutego br. magazyn prowadził Michał Rachoń, który w tej roli zastąpił Krzysztofa Ziemca.
Udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 3,13 proc.
Dołącz do dyskusji: „Woronicza 17” hitem TVP Info. Magazyn zyskał 160 tys. widzów i wygrał z TVN24