SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Woronicza 17” hitem TVP Info. Magazyn zyskał 160 tys. widzów i wygrał z TVN24

Magazyn „Woronicza 17” w sezonie 2015/2016 śledziło średnio 564 tys. widzów, o 159 tys. więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Audycja dała TVP Info pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych.

Michał Rachoń, fot. tvpMichał Rachoń, fot. tvp

Średnia widownia publicystycznego programu „Woronicza 17” w okresie od 30 sierpnia 2015 roku do 24 lipca 2016 roku wyniosła 564 tys. osób, co przełożyło się na 6,54 proc. udziału w grupie 4+ i 2,66 proc. w 16-49 - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement. Magazyn emitowany był na antenie TVP Info w niedziele o godz. 9.45.

W analizowanym okresie najpopularniejsze wydanie „Woronicza 17” wyemitowano 10 stycznia br., które obejrzało 770 tys. widzów. Gośćmi audycji byli wówczas: Adam Struzik, Marcin Kierwiński, Ryszard Czarnecki, Piotr Apel, Adam Szłapka, dr Anna Materska-Sosnowska i prof. Wawrzyniec Konarski.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

Start

Koniec

AMR

SHR %

10-01-2016

09:44:49

10:45:59

769 674

8,55%

22-11-2015

09:45:59

10:47:05

711 439

7,98%

13-12-2015

09:45:04

10:45:52

707 837

7,98%

Względem analogicznego okresu ub.r. publicystyczny magazyn TVP Info zyskał 166 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 31 sierpnia 2014 roku do 26 lipca 2015 roku) śledziło go 405 tys. osób, a jego udział wyniósł odpowiednio 4,63 proc. i 1,86 proc.

Newsowa stacja TVP w czasie nadawania audycji zdecydowanie wygrała walkę o widza w rynku telewizyjnym z TVN24. Kanał ten miał w tym paśmie 3,57 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat News (1,21 proc.). W grupie komercyjnej liderem był już jednak TVN24.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Wszyscy 4+

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP Info - Woronicza 17

564 082

6,54%

91 316

2,66%

TVN24

307 986

3,57%

102 857

3,00%

Polsat News

104 008

1,21%

34 929

1,02%

Od 14 lutego br. magazyn prowadził Michał Rachoń, który w tej roli zastąpił Krzysztofa Ziemca.

Udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 3,13 proc.

Dołącz do dyskusji: „Woronicza 17” hitem TVP Info. Magazyn zyskał 160 tys. widzów i wygrał z TVN24

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jadzia
Czy ktoś już potwierdził tego wielkiego newsa o superpaństwie zamiast unii europejskiej czy ciągle nie?
odpowiedź
User
widz
Program żywcem ściągnięty z TVN24 " Kawa na ławę " stół identyczny a na nim ciastka - tak jak w TVN 24.. i czym tu się szczycić. Wlasnych pomysłów brak to zżyna się od konkurencji. WSTYD.
odpowiedź
User
Maciej konserwowany
Z przyjemnością oglądam Magazyn „Woronicza 17” w narodowej, prawdziwej i obiektywnej TVPiS. Oniemiałem jak zawsze ale jeszcze nie wiem czemu. W magazynie „Woronicza 17” lepszy sort rozmawia z lepszym sortem o tym jaką wyimaginowaliśmy sobie rzeczywistość. A że fakty temu przeczą ? Cóż, tym gorzej dla faktów. Nagrywam sobie magazyn „Woronicza 17” na magnetowid VHS i odtwarzam sobie wielokrotnie delektując się stopniem zaawansowania mojej schizofrenii.
odpowiedź