„Wprost” z nową rubryką „Biznes i technologie”
W bieżącym wydaniu tygodnika „Wprost” (PMPG Polskie Media) pojawiła się nowa rubryka o gadżetach i nowych technologiach. Prowadzi ją Grzegorz Sadowski, szef działu Biznes pisma.
Rubryka „Biznes i technologie” poświęcona jest temu, jak nowe technologie i gadżety wpływają na codzienne życie i biznes. W pierwszej odsłonie przeczytać można m.in. o dronie ratunkowym, samochodzie zaprojektowanym przez Google i rękawicy, którą można płacić za zakupy.
Przypomnijmy, że tydzień temu „Wprost” po kilkuletniej przerwie przywrócił rubrykę historyczną (więcej na ten temat).
W październiku 2014 r. średnia sprzedaż ogółem „Wprost” wynosiła 42 351 egz. (według danych ZKDP - zobacz wyniki wszystkich tygodników opinii).
Dołącz do dyskusji: „Wprost” z nową rubryką „Biznes i technologie”