„Wprost” z nowymi rubrykami poradnikowymi i lifestylowymi
W tygodniku „Wprost” (PMPG Polskie Media) pojawiły się trzy nowe rubryki: „Co mnie inspiruje”, „5 sposobów na” i „Patent ‘Wprost’”.
W „Co mnie inspiruje” znane osoby będą opisywać swoje inspiracje dotyczące różnych dziedzin życia. Pierwszy tekst napisała dziennikarka Beata Tadla.
Z kolei w rubrykach „5 sposobów na” i „Patent ‘Wprost’” będą przedstawiane rady. Teksy w bieżącym numerze dotyczą wyjazdów wakacyjnych, artykuły do tej drugiej rubryki napisała podróżniczka i autorka książek Anna Olej-Kobus.
We „Wprost” od wielu miesięcy funkcjonuje już rubryka „Kulturalna trzynastka”, której znane osoby krótko odpowiadają na pytanie dotyczące preferencji dotyczących kultury i sztuki.
Według danych ZKDP w pierwszym kwartale br. średnia sprzedaż ogółem „Wprost” wynosiła 16 160 egz.
Dołącz do dyskusji: „Wprost” z nowymi rubrykami poradnikowymi i lifestylowymi
Za 5 lat nie będzie już czego pokazywać. Póki co warto, a uroda nie jest wadą. Nawet w piśmie społeczno - politycznym.
Wtedy może zacznę kupować Wprost.
Zgrane pomysły, kiepskie zdjęcia, żenująca postprodukcja.
Oczy bolą.