SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wprost” z nowymi rubrykami poradnikowymi i lifestylowymi

W tygodniku „Wprost” (PMPG Polskie Media) pojawiły się trzy nowe rubryki: „Co mnie inspiruje”, „5 sposobów na” i „Patent ‘Wprost’”.

W „Co mnie inspiruje” znane osoby będą opisywać swoje inspiracje dotyczące różnych dziedzin życia. Pierwszy tekst napisała dziennikarka Beata Tadla.

Z kolei w rubrykach „5 sposobów na” i „Patent ‘Wprost’” będą przedstawiane rady. Teksy w bieżącym numerze dotyczą wyjazdów wakacyjnych, artykuły do tej drugiej rubryki napisała podróżniczka i autorka książek Anna Olej-Kobus.

We „Wprost” od wielu miesięcy funkcjonuje już rubryka „Kulturalna trzynastka”, której znane osoby krótko odpowiadają na pytanie dotyczące preferencji dotyczących kultury i sztuki.

Według danych ZKDP w pierwszym kwartale br. średnia sprzedaż ogółem „Wprost” wynosiła 16 160 egz.

Dołącz do dyskusji: „Wprost” z nowymi rubrykami poradnikowymi i lifestylowymi

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hej
A może by tak poradnik, jak zwiększyć sprzedaż słabego pisma przy cięciu kosztów? Szukam takiego :)
odpowiedź
User
NN
Większe zdjęcia Joanny Miziolek w jakiejś kiecce bardziej elsponujacej biust. Tak duże jak Kamilii Baranowskiej w Do Rzeczy.

Za 5 lat nie będzie już czego pokazywać. Póki co warto, a uroda nie jest wadą. Nawet w piśmie społeczno - politycznym.

Wtedy może zacznę kupować Wprost.
odpowiedź
User
Polska Okładka Prasowa
Fatalne okładki obśmiewane na FB jako Polska Sztuka Okładki Prasowej
Zgrane pomysły, kiepskie zdjęcia, żenująca postprodukcja.
Oczy bolą.
odpowiedź