SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wrigley wybrała DDB Worldwide

Firma Wm. Wrigley Jr. Co. ogłosiła, że wybrała DDB Worldwide na jedną z dwu swoich globalnych agencji kreatywnych. DDB Worldwide dołączy do BBDO Worldwide, a obie agencje zapewnią markom firmy na całym świecie wsparcie kreatywne w zakresie reklamy.

Decyzję tę podjęto po szeroko zakrojonej czteromiesięcznej ocenie agencji, którą firma Wrigley przeprowadziła w celu określenia optymalnej struktury swoich zasobów agencyjnych.

Wrigley konsoliduje listę agencji, z którymi współpracuje, zamieniając wiele agencji na całym świecie na dwie, które będą skutecznie stymulowały wzrost w niezwykle konkurencyjnej globalnej branży słodyczy. Agencja BBDO została wyłączona z procesu oceny, ponieważ od lat posiada podpisaną z firmą Wrigley umowę na zakup mediów i powierzchni reklamowych.

"Nowa struktura pozwoli firmie Wrigley osiągnąć lepszą wydajność, wykorzystać synergię, szybciej i sprytniej wprowadzać na rynek wysoce kreatywne, zintegrowane kampanie skierowane do konsumentów" - mówi dyrektor ds. marketingu w firmie Wrigley, Martin Schlatter. - "Wybraliśmy dwóch partnerów najlepszych w swojej klasie, BBDO i DDB, którzy pomogą nam zintensyfikować wysiłki marketingowe na całym świecie dzięki kreacji, która zwiększy popularność naszych marek wśród konsumentów i pomoże nam osiągnąć ambitne cele rozwojowe".

Schlatter dodaje, że w wyniku globalnej reorganizacji obowiązków agencyjnych BBDO zajmie się teraz markami, Extra, Orbit i Winterfresh w większości krajów. Agencja przejmie także w Stanach Zjednoczonych dodatkowe obowiązki kreatywne związane z "5" - nową, przełomową bezcukrową gumą do żucia w listkach, która na rynku pojawi się latem tego roku, oraz z marką Altoids. Agencja rozszerzy także działalność na trzy kluczowe dla firmy Wrigley rynki krajowe, w tym na Chiny, gdzie opracuje reklamę dla marki Doublemint, która w tym kraju zajmuje pozycję rynkowego lidera.

Agencja DDB Worldwide, która wcześniej obsługiwała marki Wrigley wyłącznie w Australii i Nowej Zelandii, teraz zajmie się globalnie markami Airwaves, Boomer, Hubba Bubba, Juicy Fruit, Solano i Sugus w większości krajów oraz franczyzą Life Savers w Stanach Zjednoczonych.

Dołącz do dyskusji: Wrigley wybrała DDB Worldwide

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl