„Wspomnień czar” - nowy miesięcznik od Burdy
W sprzedaży ukazał się nowy miesięcznik „Wspomnień czar” (Burda International Poland), w którym znalazły się historie sprzed lat. W ub. roku wydawnictwo testowało rynek, wydając go jako numer specjalny „Dobrych Rad".
Magazyn skierowany jest do kobiet dojrzałych, wykształconych mieszkanek średnich i dużych miejscowości, które interesują się życiem największych gwiazd kina i estrady.
Pismo zawiera historie sprzed lat, sekrety polskich gwiazd, a także ze złotej ery Hollywood. W pierwszym wydaniu „Wspomnień czar” znalazły się m.in. artykuły opowiadające o życiu Antoniego Cierplikowskiego, Eugeniusza Bodo, rodu Kennedych, a także o Kalwarii Zebrzydowskiej.
Pierwszy numer miesięcznika liczy 48 stron i ukazał się w nakładzie 120 tys. egz. Cena promocyjna wynosi 1,99 zł.
Sprzedaż wydania wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP, TVP Theme, Polsat, PST Theme, TVN, PTV), prasie (tytuły własne Burdy) oraz social media wydawnictwa.
Za zaplanowanie kampanii reklamowej odpowiada dział marketingu wydawnictwa Burda.
Dołącz do dyskusji: „Wspomnień czar” - nowy miesięcznik od Burdy