Wszystkie dwutygodniki people na minusie. „Party” liderem sprzedaży
W kwietniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Gala” i „Show”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska) w kwietniu 2014 roku wyniosła 272 412 egz. W porównaniu do kwietnia 2013 roku była ona niższa o 18,85 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 36,81 proc. i średni wynik na poziomie 206 477 egz. W kwietniu ub.r. „Show” kosztował 1,60 zł, a obecnie 1,99 zł.
Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Flesz. Gwiazdy & Styl” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma spadła w ciągu roku o 24,47 proc. do 147 037 egz.
Z kolei największy spadek, wynoszący 48,83 proc., odnotowała „Gala” (Burda International Polska), której średni wynik w kwietniu 2014 roku uplasował się na poziomie 45 714 egz. W czwartym miesiącu ub.r. jeden numer „Gali” kosztował 2,99 zł, a w kwietniu br. oba wydania ukazały się w normalnej cenie 4,99 zł.
ZKDP | kwiecień | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd | 386 258 | 272 479 | 272 412 | 477 800 | 335 767 | 335 707 |
Show | 309 969 | 206 477 | 206 477 | 429 918 | 326 739 | 326 739 |
Flesz Gwiazdy & Styl | 233 173 | 147 521 | 147 037 | 316 378 | 195 152 | 194 668 |
Viva | 236 584 | 146 610 | 146 460 | 276 274 | 170 110 | 170 110 |
Grazia | 183 272 | 112 163 | 112 013 | 302 715 | 164 344 | 164 194 |
Gala (dwutygodnik) | 121 482 | 45 764 | 45 714 | 172 493 | 89 379 | 89 329 |
W kwietniu 2014 roku w porównaniu do marca 2014 roku jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 43,99 proc.) pochwalić się mogła „Grazia” (Wydawnictwo Bauer). Z kolei najwięcej straciła „Gala” - było to 25,75 proc.
ZKDP | 2014 | |||||
Wirtualnemedia.pl | kwiecień | marzec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd | 386 258 | 272 479 | 272 412 | 393 422 | 292 731 | 292 664 |
Show | 309 969 | 206 477 | 206 477 | 307 453 | 224 289 | 224 289 |
Flesz Gwiazdy & Styl | 233 173 | 147 521 | 147 037 | 261 589 | 196 716 | 196 232 |
Viva | 236 584 | 146 610 | 146 460 | 240 054 | 150 798 | 150 798 |
Grazia | 183 272 | 112 163 | 112 013 | 149 967 | 77 940 | 77 790 |
Gala (dwutygodnik) | 121 482 | 45 764 | 45 714 | 140 470 | 61 614 | 61 564 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki people na minusie. „Party” liderem sprzedaży