SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wszystkie dwutygodniki people na minusie. „Party” liderem sprzedaży

W kwietniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Gala” i „Show”.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska) w kwietniu 2014 roku wyniosła 272 412 egz. W porównaniu do kwietnia 2013 roku była ona niższa o 18,85 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 36,81 proc. i średni wynik na poziomie 206 477 egz. W kwietniu ub.r. „Show” kosztował 1,60 zł, a obecnie 1,99 zł.

Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Flesz. Gwiazdy & Styl” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma spadła w ciągu roku o 24,47 proc. do 147 037 egz.

Z kolei największy spadek, wynoszący 48,83 proc., odnotowała „Gala” (Burda International Polska), której średni wynik w kwietniu 2014 roku uplasował się na poziomie 45 714 egz. W czwartym miesiącu ub.r. jeden numer „Gali” kosztował 2,99 zł, a w kwietniu br. oba wydania ukazały się w normalnej cenie 4,99 zł.

ZKDP

kwiecień

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Party Życie Gwiazd

386 258

272 479

272 412

477 800

335 767

335 707

Show

309 969

206 477

206 477

429 918

326 739

326 739

Flesz Gwiazdy & Styl

233 173

147 521

147 037

316 378

195 152

194 668

Viva

236 584

146 610

146 460

276 274

170 110

170 110

Grazia

183 272

112 163

112 013

302 715

164 344

164 194

Gala (dwutygodnik)

121 482

45 764

45 714

172 493

89 379

89 329


W kwietniu 2014 roku w porównaniu do marca 2014 roku jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 43,99 proc.) pochwalić się mogła „Grazia” (Wydawnictwo Bauer). Z kolei najwięcej straciła „Gala” - było to 25,75 proc.

ZKDP

2014

Wirtualnemedia.pl

kwiecień

marzec

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Party Życie Gwiazd

386 258

272 479

272 412

393 422

292 731

292 664

Show

309 969

206 477

206 477

307 453

224 289

224 289

Flesz Gwiazdy & Styl

233 173

147 521

147 037

261 589

196 716

196 232

Viva

236 584

146 610

146 460

240 054

150 798

150 798

Grazia

183 272

112 163

112 013

149 967

77 940

77 790

Gala (dwutygodnik)

121 482

45 764

45 714

140 470

61 614

61 564

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki people na minusie. „Party” liderem sprzedaży

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl