Wszystkie magazyny people na minusie. „Party” na czele sprzedaży
W sierpniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było niezmiennie „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Gala” i „Grazia”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w sierpniu 2014 roku wyniosła 350 955 egz. W porównaniu do sierpnia 2013 roku była ona niższa o 5,46 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 7,15 proc. i średni wynik na poziomie 278 463 egz.
Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Flesz” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmalała w ciągu roku o 21,07 proc. do 158 658 egz.
Z kolei największy spadek, wynoszący 74,21 proc., odnotowała „Gala” (Burda International Polska), której średni wynik w sierpniu 2014 roku uplasował się na poziomie 59 341 egz. Trzeba jednak dodać, że w sierpniu ub.r. „Gala” miała jedno wydanie w cenie promocyjnej 0,99 zł, podczas gdy w sierpniu br. oba numery ukazały się w normalnej cenie 4,99 zł.
sierpień | ||||||
Wirtualnemedia.pl | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd | 420 230 | 351 022 | 350 955 | 446 381 | 371 305 | 371 238 |
Show | 352 439 | 278 463 | 278 463 | 424 926 | 299 911 | 299 911 |
Flesz Gwiazdy & Styl | 231 803 | 159 142 | 158 658 | 285 540 | 201 485 | 201 001 |
Viva | 225 836 | 141 110 | 141 110 | 252 075 | 167 078 | 167 078 |
Grazia | 139 991 | 80 267 | 80 117 | 229 937 | 143 431 | 143 281 |
Gala | 134 872 | 59 391 | 59 341 | 329 953 | 230 111 | 230 061 |
W sierpniu 2014 roku w porównaniu do lipca 2014 roku jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 4,02 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Show”. Z kolei najwięcej stracił „Flesz” - było to 37,33 proc. Stało się tak, bo w lipcu br. „Flesz” miał jedno wydanie w promocyjnej cenie 0,99 zł (normalnie tytuł ten kosztuje 1,99 zł).
ZKDP | 2014 | |||||
Wirtualnemedia.pl | sierpień | lipiec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd | 420 230 | 351 022 | 350 955 | 430 281 | 353 039 | 352 972 |
Show | 352 439 | 278 463 | 278 463 | 332 408 | 267 697 | 267 697 |
Flesz Gwiazdy & Styl | 231 803 | 159 142 | 158 658 | 333 546 | 253 643 | 253 159 |
Viva | 225 836 | 141 110 | 141 110 | 234 014 | 153 883 | 153 883 |
Grazia | 139 991 | 80 267 | 80 117 | 139 964 | 84 713 | 84 563 |
Gala | 134 872 | 59 391 | 59 341 | 130 000 | 66 818 | 66 768 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie magazyny people na minusie. „Party” na czele sprzedaży