Wszystkie pisma męskie na minusie. „Men’s Health” liderem
W kwietniu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „Logo”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w kwietniu 2014 roku wyniosła 60 554 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 5,87 proc.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 4,47 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 36 923 egz.
Ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy w ciągu roku zmniejszył się o 24,66 proc. do 28 996 egz.
Za podium uplasowało się „Logo” (Agora), którego sprzedaż ogółem zmalała najbardziej w zestawieniu, bowiem o 25,66 proc. do 23 109 egz.
Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w kwietniu br. wyniosła 22 329 egz., po spadku o 9,15 proc.
Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Business Communcation) zmniejszył o 28,06 proc. do poziomu 12 479 egz.
Wirtualnemedia.pl | kwiecień | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska | 98 431 | 60 554 | 60 554 | 98 000 | 64 328 | 64 328 |
Playboy | 70 000 | 36 993 | 36 923 | 75 000 | 38 652 | 38 651 |
CKM | 60 000 | 28 996 | 28 996 | 70 000 | 38 487 | 38 487 |
Logo | 62 300 | 24 826 | 23 109 | 69 000 | 36 142 | 31 086 |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
Forbes. Profit | 42 245 | 24 328 | 22 329 | 54 997 | 25 179 | 24 579 |
Sukces | 23 684 | 12 664 | 12 479 | 34 712 | 17 999 | 17 346 |
W kwietniu 2014 roku w porównaniu do marca 2014 roku jedynym wzrostem wśród pism męskich - o 4,43 proc. - pochwalić się mógł „Men’s Health”. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM” - było to 1,34 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2014 | |||||
ZKDP | kwiecień | marzec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska | 98 431 | 60 554 | 60 554 | 98 520 | 57 986 | 57 986 |
Playboy | 70 000 | 36 993 | 36 923 | 70 000 | 36 929 | 36 929 |
CKM | 60 000 | 28 996 | 28 996 | 60 000 | 29 390 | 29 390 |
Logo | 62 300 | 24 826 | 23 109 | 57 100 | 24 956 | 23 169 |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
Forbes. Profit | 42 245 | 24 328 | 22 329 | 58 001 | 33 435 | 31 250 |
Sukces | 23 684 | 12 664 | 12 479 | 24 482 | 14 204 | 11 819 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie pisma męskie na minusie. „Men’s Health” liderem