„Wygraj NIC” w promocji Unimil Skyn
Pod hasłem „Wygraj NIC” trwa promocja prezerwatyw Unimil Skyn (Ansell Limited). Akcję – obejmującą punkty sprzedaży i internet – przygotowała i realizuje agencja S4.
W rozpoczętej 9 maja promocji prezerwatyw Unimil Skyn może wziąć udział każdy, kto kupi ich opakowanie, zachowa potwierdzający to paragon, a następnie wyśle SMS z hasłem „NIC” na podany numer. Aby wygrać, należy jak najszybciej odpowiedzieć na pytanie konkursowe przesłane w informacji zwrotnej.
W promocji do wygrania są m.in. wskazywane przez skrót w jej nazwie Nowe Inspiracje Cielesne, czyli pozycje „Kamasutry” w 3D udostępniane na stronie konkursowej. Ponadto można zdobyć vouchery na wyjazd na Ibizę, czytniki Amazon Kindle oraz pendrive’y.
Konkurs – zaplanowany do 10 lipca – jest skierowany przede do młodych osób z dużych miast, aktywnych i otwartych na świat i nowości. Akcja ma na celu zwiększenie świadomości top of mind marki Unimil Skyn, zbudowanie więzi między nią a klientami oraz rozwijanie jej wizerunku jako rewolucyjnych prezerwatyw, która zapewniają wyjątkowo naturalne doznania.
Pomysł, zasady i dobór nagród na potrzeby promocji przygotowała agencja S4, która odpowiada również za obsługę reklamową i multimedialną akcji oraz produkcję materiałów reklamowych.
Dołącz do dyskusji: „Wygraj NIC” w promocji Unimil Skyn