Wykonawcy z muzycznych talent-shows znów reklamują Link4 (wideo)
Rusza kolejna kampania reklamowa polis OC i AC w Link4, której bohaterami są wykonawcy znani z muzycznych programów talent-show. Akcję przygotowały firmy Brasil, Pirania, Starcom i Sales & More.
W nowych reklamach Link4 występuje piosenkarka Kasia Moś (finalistka „Must Be The Music”) i zespół The Chance (który wystąpił w finale „X Factora”). Razem z innymi uczestnikami programów talent-show reklamowali już firmę wiosną i latem ub.r. (zobacz szczegóły).
- Zdecydowaliśmy się na kontynuację tego formatu, ponieważ sprawdził się w pierwszej odsłonie. W lekki i przyjazny sposób mówimy o możliwości zaoszczędzenia pieniędzy w przypadku zakupu polis OC i AC w Link4 - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Joanna Talaśka, dyrektor komunikacji marketingowej.
Nowe reklamy podkreślają, że przy zakupie OC i AC w Link4 można zaoszczędzić 500 zł (dokładna średnia 515 zł została wyliczona dla 71 proc. kierowców mających auto od minimum czterech lat, co najmniej 10 lat doświadczenia za kierownicą i bezszkodowe ostatnie trzy lata).
Akcja reklamowa będzie prowadzona w telewizji (głównie stacje ogólnopolskie), internecie (m.in. serwisy wideo i VoD) oraz radiu. Jest zaplanowana na kilka miesięcy.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Brasil, a produkcją spotu - dom produkcyjny Pirania. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Starcom i Sales & More (ten drugi zajmuje się internetem).
Dołącz do dyskusji: Wykonawcy z muzycznych talent-shows znów reklamują Link4 (wideo)