Wyniki internetowe TVN
Przychody grupy TVN w segmencie 'online' wzrosły wyniosły 72 mln zł i były o 19% wyższe niż przed rokiem, wynika z raportu spółki. Przychody gotówkowe (z wyłączeniem barteru) wzrosły o 21% r/r do 67 mln zł.
TVN podał, że dwucyfrowy wzrost przychodów w tym segmencie w II kw. został utrzymany dzięki wiodącej pozycji na rosnącym rynku reklamy internetowej. Spółka poinformowała, że gotówkowe przychody z reklamy graficznej wzrosły o 23% rok do roku w porównaniu do wzrostu rynku reklamy internetowej o 25% przy znaczącym udziale kategorii "search" z dynamiką wzrostu bliską 35%.
Wynik EBITDA segmentu online grupy TVN wyniósł w II kw. 27 mln zł (w tym EBITDA gotówkowa 28 mln zł, a barterowa -1 mln zł) wobec 22 mln zł przed rokiem. Raportowana marża EBITDA utrzymała się na poziomie 37% a gotówkowa marża EBITDA wzrosła do 42% wobec 39% przed rokiem.
Liczba klientów reklamowych grupy Onet wzrosła w czerwcu 2011 o 5% rok do roku.
W I poł. 2011 roku grupa TVN miała 27,42 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 34,07 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 1305,95 mln zł wobec 1203,88 mln zł. Wynik EBITDA wyniósł odpowiednio: 340,24 mln zł wobec 324,68 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Wyniki internetowe TVN