TVP1 liderem, Polsat odrabia straty - udany tydzień stacji newsowych. „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” i mecz Katar-Ekwador hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz mecz otwarcia mundialu w Katarze. Pozycję lidera oglądalności wśród stacji zajęła TVP1, wyraźne wzrosty zanotowały stacje newsowe - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
W minionym tygodniu - od 14 do 20 listopada - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,38 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 27,59 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugie miejsce zajął kolejny odcinek nowej serii reality-show „Rolnik szuka żony”, który w Jedynce 20 listopada oglądało 3,27 mln widzów (25,82 proc. udziału).
Podium uzupełnia niedzielny mecz otwarcia Mistrzostw Europy w piłce nożnej pomiędzy Katarem a Ekwadorem, który w Jedynce tego dnia od godz. 16.52 oglądało 3,19 mln widzów (26,16 proc. udziału). Na antenie TVP Sport spotkanie oglądało dodatkowo 1,09 mln osób, a TVP 4K - 103 tys. Łącznie mecz na trzech antenach śledziło 4,39 mln widzów.
„Fakty” na czele dzienników
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 20 listopada na antenie stacji obejrzało 3,19 mln widzów (26,16 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,20 mln widzów (emisja 16 listopada; 8. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 10 pozycji uplasował się „Teleexpress” TVP1 z 2,04 mln oglądających (wtorkowe wydanie), a 18. były „Wydarzenia” Polsatu (1,84 mln; niedziela).
TVP1 liderem
Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 10,12 proc. Wynik stacji zwiększył się o 0,14 pkt. proc.
Druga była TVP2, która miała 8,51 proc. udziału (wzrost o 0,02 pkt. proc.).
Podium uzupełnia TVN. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,46 proc. (w dół o 0,03 pkt. proc.).
Z kolei czwarty był Polsat, którego wynik zwiększył się o 0,47 pkt. proc. do 8,28 proc.
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 34,77 proc. do 35,37 proc.
Udany tydzień stacji newsowych
Piąte miejsce zajął kanał TVN24 (do góry o 0,21 pkt. proc. do 6,13 proc.). Szóste było TVP Info (5,66 proc.; + 0,86 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych 10. miejsce zajął Polsat News (2,24 proc.; + 0,43 pkt. proc.).
Dołącz do dyskusji: TVP1 liderem, Polsat odrabia straty - udany tydzień stacji newsowych. „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” i mecz Katar-Ekwador hitami