TVP2 wyprzedziła TVP1, TVN nowym liderem w 16-49. „M jak miłość” i mecz Włochy-Polska hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, mecz Włochy-Polska oraz „Na dobre i na złe”. Wśród stacji liderem w 4+ był Polsat, a TVP2 wyprzedziła TVP1. W grupie 16-49 na pierwsze miejsce awansował TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
W minionym tygodniu, tj. w okresie od 3 do 9 września 2018 roku, najwięcej widzów zgromadził pierwszy powakacyjny odcinek kolejnej serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 5,12 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 35,29 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugiej pozycji uplasował się piątkowy mecz Ligi Narodów Włochy-Polska, który w TVP1 oglądało 3,53 mln widzów, co przełożyło się na 26,19 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów.
Spotkanie to równolegle transmitowały jeszcze TVP Sport (miał on tam 830 tys. oglądających) oraz Polsat Sport (410 tys.). Łącznie pojedynek na trzech antenach zgromadził 4,77 mln widzów.
Podium uzupełnia medyczny serial „Na dobre i na złe”. Odcinek tej produkcji pokazany 5 września miał 3,46 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 23,74 proc.
Oczka niżej znalazł się reality-show „Rolnik szuka żony”. Jego niedzielny odcinek śledziło średnio 3,21 mln widzów, co przełożyło się na 21,42 proc. udziału.
„Fakty” TVN na czele programów informacyjnych
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 9 września na antenie tej stacji obejrzało 2,90 mln widzów (23,22 proc. udziału). Była to szósta topowa pozycja programowa w rankingu. Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,16 mln widzów (emisja tego samego dnia; 18. pozycja).
Pokazany w niedzielę wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowego serialu „Pułapka” oglądało średnio 2,56 mln widzów.
12. miejsce zajęła najchętniej oglądana część Festiwalu muzyki tanecznej, który 7 i 8 września br. odbywał się w Kielcach, i był transmitowany w TVP2. Pierwsza część tego wydarzenia w piątek miała 2,55 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 18,69 proc.
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,60 mln osób, co dało TVP2 28,21 proc. udziału.
Drugie miejsce należało do meczu Włochy-Polska (1,55 mln widzów; 29,57 proc. udziału), a podium uzupełnia „MasterChef” (1,34 mln widzów; 21,46 proc. udziału).
20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.
Udział liderującego Polsatu wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,23 pkt. proc. do 10,52 proc.
Drugi był TVN, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 9,93 proc. (do góry o 1,20 pkt. proc.).
Podium uzupełnia TVP2, która awansowała z czwartej lokaty. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 9,39 proc., po wzroście względem poprzedniego o 1,87 pkt. proc.
Na czwartą pozycję spadła TVP1 (stacja ta miała wzrost wynoszący 1,28 pkt. proc. do 9,14 proc. udziału).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 34,40 proc. do 38,98 proc.
Pierwszą piątkę uzupełnia kanał TV4, który tydzień wcześniej był szósty (wzrost o 0,56 pkt. proc. do 4,39 proc.).
Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) nowym liderem został TVN, który wyprzedził Polsat. Udział tej stacji zwiększył się o 1,96 pkt. proc. do 12,87 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 12,56 proc. (do góry o 0,81 pkt. proc.).
Podium uzupełnia Dwójka (+ 1,33 pkt. proc. do 7,39 proc.), a czwarta była Jedynka (+ 1,18 pkt. proc. do 5,94 proc.).
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (do góry o 0,57 pkt. proc. do 11,98 proc.).
Dołącz do dyskusji: TVP2 wyprzedziła TVP1, TVN nowym liderem w 16-49. „M jak miłość” i mecz Włochy-Polska hitami tygodnia
Jasne, nie wiem po co oszukiwać...
Drogi Wolności miały 1,95 mln widzów