"Wyprzedaż pieniędzy" z wampirami reklamuje eurobank
Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej eurobanku, wykorzystująca postaci trójki wampirów. Reklama telewizyjna promuje ofertę pożyczki gotówkowej. Kampanię przygotowały Leo Burnett, Propeller Film i Starcom.
W nowej kampanii telewizyjnej, utrzymanej w humorystycznej konwencji, wampiry planują napad na bank. Przebierają się w kominiarki i wkraczają do oddziału eurobanku. Okazuje się, że nie przyszli wymusić pieniędzy, ale je pożyczyć, w eurobanku trwa "wyprzedaż pieniędzy" - w ramach pożyczki na kwotę 10 tys. zł, RRSO wynosi 9,17% proc. W reklamie występuje też twarz banku, Piotr Adamczyk.
Kampania potrwa do 2 listopada i oprócz telewizji, obejmuje internet (video online, YouTube, VOD, reklamy w porównywarkach finansowych i wyszukiwarkach, e-mailingi) oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki).
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencja Leo Burnett, dom produkcyjny Propeller Film oraz dom mediowy Starcom.
Wampiry promują eurobank
W marciu tego roku eurobank ruszył z nową komunikacją reklamową pod hasłem „Na codzienne i niecodzienne sprawy”. Bohaterami reklam zostały trzy postaci wampirów: Felix (w tej roli Robert Jarociński), Vlad oraz Maciek (w tej roli Jan Kardasiński). Działania w ramach nowej platformy rozpoczął spot „Życie wampirów w Polsce”. W kolejnej odsłonie promowały zaś Konto Active.
Dołącz do dyskusji: "Wyprzedaż pieniędzy" z wampirami reklamuje eurobank
Mam wrażenie, że wampiry mogą nawet ssać lepiej.