SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wystrzel żelka w kosmos” w promocji Akuku! (wideo)

Pod hasłem „Wystrzel żelka w kosmos” ruszyła promocja konsumencka żelków Akuku!. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencje Work-Room i dot360 oraz dom mediowy Universal McCann.

W ramach trwającej od początku sierpnia promocji żelków Akuku! należy wysyłać SMS-owo kody z ich opakowań najbliżej po pełnej godzinie. W ten sposób codziennie można wygrać iPoda Touch, konsolę PlayStation lub grę. Natomiast aby zdobyć nagrodę główną, należy zalogować się na stronie internetowej akuku.net, wpisać kod z naklejki i w grze wystrzelić żelka jak najdalej w kosmos.


Promocję – zaplanowaną pod hasłem „Wystrzel żelka w kosmos” do końca września – wspierają działania reklamowe obejmujące telewizję (TVN, TVN7, kanały z pakietu At Media), prasę (czasopisma branżowe) oraz punkty sprzedaży (materiały POS). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Work-Room, stronę akuku.net stworzyła agencja dot360, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: „Wystrzel żelka w kosmos” w promocji Akuku! (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl