Wyszczuplające lustra promują Perfect Body Oriflame
Oriflame prowadzi outdoorową kampanię reklamową żelu Perfect Body.Akcja wykorzystuje niestandardowe nośniki, których dużą częśćstanowią lustra wyszczuplające.
W outdoorowej kampanii reklamowej antycellulitowego żelu PerfectBody wykorzystywane są nośniki, których jedną trzecią stanowiąlustra wyszczuplające. Mają one zwrócić uwagę na przekaz, w którymprezentacji produktu towarzyszy hasło "Nie ulegaj złudzeniu,sięgnij po Perfect Body". Akcja jest skierowana do Polek w wieku25-45 lat, zarabiających znacznie powyżej średniej krajowej.
Kampania prowadzona jest na 550 nośnikach Clear Channel Poland,z których na 202 zainstalowano lustra. Akcja obejmuje powierzchniew Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach (GOP),Łodzi, Trójmieście i Szczecinie zlokalizowane wokół miejscodwiedzanych często przez kobiety.
Działania zaplanowano na cały marzec.
Dołącz do dyskusji: Wyszczuplające lustra promują Perfect Body Oriflame