Żabka odświeżyła wizerunek oferty gastronomicznej
Sieć sklepów Żabka Polska odświeżyła wizerunek swojej oferty gastronomicznej. Wprowadzono wyraziste, kolorowe, „popowe” opakowania oraz kreatywne nazwy i reklamy, które "mają budzić uśmiech klientów".
W ofercie gastronomicznej sklepów Żabka znajdują się m.in. ciepłe przekąski oraz gorąca, świeżo mielona kawa.
Firma postanowiła odświeżyć jej wizerunek wprowadzając wyraziste, kolorowe, „popowe” opakowania, kreatywne nazwy i reklamy.
We wszystkich sklepach sieci dostępne są menuboardy w nowej odsłonie oraz nowe, kolorowe kubki na napoje gorące. Zmienia się także otoczenie kącika kawowego. Zmiany objęły też komunikację, która teraz ma być wyrazista, inspirowana popartem, z młodzieżowymi, czasami „niegrzecznymi” hasłami.
W ofercie gastronomicznej Żabki dostępne są również hot dogi w różnych wariantach, burgery, także wege, oraz panini czy tosty. Żabka rozwija ofertę, proponując unikalne produkty, dotąd niedostępne na polskim rynku. Jednym z nich jest hot dog z parówką serową - najnowsza, bezmięsna propozycja w ofercie szybkich przekąsek w Żabce.
Dołącz do dyskusji: Żabka odświeżyła wizerunek oferty gastronomicznej