Zacydrowani.pl w kampanii promującej wsparcie prawne polskiego cydru
Lubelskie Stowarzyszenie Miłośników Cydru zaczęło kampanię na rzecz sprecyzowania i uproszczenia przepisów prawnych dotyczących produkcji cydru. Akcja jest skupiona wokół serwisu Zacydrowani.pl.
Celem kampanii jest zmiana ustawowej definicji polskiego cydru naturalnego - wprowadzenie jego ochrony i zapisu o produkcji cydru wyłącznie ze świeżego soku z jabłek, a także uproszczenie przepisów zezwalających sadownikom na wytwarzanie cydru. Ma to przyczynić się do eliminacji produkcji cydrów z koncentratów - sztucznie aromatyzowanych i ujednolicanych.
W ramach akcji na stronie Zacydrowani.pl można poprzeć manifest z przesłaniem akcji i stworzyć własnego Cydrofana, czyli ożywiając wirtualnie zielone jabłko z wybranymi atrybutami. Można też wziąć udział w konkursie, w którym każdego dnia 30 osób wygrywa koszulkę z zaprojektowanym przez nich Cydrofanem.
Kampania obejmuje też działania reklamowe w internecie oraz cykl koncertów „Spragnieni Lata” (na których występią XXANAXX, Natalia Przybysz, Skubas, Julia Marcell, L.U.C oraz Tymon Tymański), którego finał odbędzie się 19–20 września podczas Lubelskiego Święta Młodego Cydru.
Za koncepcję i strategię akcji, przygotowanie strony Zacydrowani.pl i prowadzenie fanpage’a facebookowego odpowiada agencja Atomclick, a za komunikację public relations - agencja Kuźnia PR.
Dołącz do dyskusji: Zacydrowani.pl w kampanii promującej wsparcie prawne polskiego cydru