Zaskakujące joint venture na rynku prasowym
Hachette Filipacchi Médias i Hubert Burda Media podjęły decyzję o połączeniu swoich sił na rynku prasowym czasopism w Polsce.
Dla realizacji tego celu utworzona zostanie joint venture Hachette Filipacchi Burda Polska.
- Poprzez połączenie uzupełniających się portfolio wzmocni się w istotny sposób notowania obu grup na polskim rynku czasopism, tworząc płaszczyznę przyszłego rozwoju. Spodziewany jest istotny wzrost nakładów czasopism i obrotów płynących z reklam - podano w komunikacie prasowym.
Transakcja zostanie sfinalizowana w pierwszym kwartale 2006 r. po wydaniu decyzji przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Polsce.
Burda, za pośrednictwem swojej firmy córki Burda Polska, wydaje miesięczniki Burda, Anna, Dobre Rady, Dobre Rady- wydania specjalne, Sól i Pieprz, Mój piękny Dom, Mój piękny Ogród i Mój piękny Ogród – wydania specjalne, a Hachette, działając przez swoją firmę córkę Hachette Filipacchi Polska, jest wydawcą miesięczników ELLE, ELLE Decoration, Samo Zdrowie i Film.
Dołącz do dyskusji: Zaskakujące joint venture na rynku prasowym